غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا:

راهپیمایی روز قدس امسال می‌تواند ضربه کاری بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کند

مردم حضور عاقلانه و غیرتمندانه خود را در روز جهانی قدس به نمایش بگذارند/ روابط مجدد ایران و عربستان به ملت مظلوم فلسطین کمک خواهد کرد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه روابط مجدد ایران و عربستان به ملت مظلوم فلسطین کمک خواهد کرد، گفت ملت‌ها پیشرو دولت‌ها هستند بر همین اساس روابط کشورهای مسلمان موجب ایجاد اتحاد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس امسال می‌تواند ضربه کاری بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کند

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: «امروز الحمدلله اسرائیل غاصب در نهایت ضعف قرار دارد و قدرتمندی نیروهای مدافعین، نشان داده که در فلسطین اشغالی نیروهای مدافع قدرتمند حضور دارند. در درون رژیم صهیونیستی، اختلافات شدید است. امسال سالی است که حضور حداکثری مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌تواند ضربه کاری را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کند حتی یهودیان در سایر کشورها با صهیونیست‌ها امروز مخالف هستند و مخالفت خود را شدیدتر از گذشته اعلام می‌کنند.»

وی افزود: «برخی از کشورهایی که به دنبال احیای اسرائیل بودند، امروز متوجه اشتباه فاحش خود شده‌اند. از مردم عزیز،‌ هوشمند، هوشیار و روزه‌دار سراسر دنیا دعوت می‌کنیم که حضور عاقلانه و غیرتمندانه خود را در روز قدس به نمایش بگذارند.»

نماینده مردم بم در مجلس گفت: «یکی از موضوعاتی که اتفاق افتاده است، روابط مجدد ایران و عربستان است که در موضوعات اقتصادی، منطقه‌ای و سیاسی می‌تواند تاثیرگذار باشد. یکی از موضوعات سیاسی، مساله فلسطین است. همانگونه که ایجاد رابطه به موضوع یمن و حل جنگ یمن و عربستان کمک می‌کند، می‌تواند به ملت مظلوم فلسطین نیز کمک کند.»

غضنفرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: «ملت‌ها پیشرو دولت‌ها هستند بر همین اساس روابط کشورهای مسلمان موجب ایجاد اتحاد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌شود. مردم فلسطین نیز پی برده‌اند که اسرائیل قابل باقی ماندن نیست. ظلم حتما رفتنی است و ان‌شالله هرچه سریع‌تر شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار