بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از پایگاه سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از پایگاه سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از پایگاه سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به همراه جواد امیریان معاون آموزش، مرتضی جباریان معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان اداری؛ از پایگاه سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان(مرکز یادگیری مهراندیش) بازدید به عمل آورده و ضمن عرض خداقوت به عوامل این پایگاه از نزدیک در جریان مراحل سنجش و کیفیت انجام‌ کار قرار‌ گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در روند این بازدید بیان کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی دانش آموزان بدو ورود به دبستان از ضروریات ثبت نام است که کمک بسیاری به روند آموزش دارد و با مداخله به‌هنگام از افت تحصیلی دانش آموزان در طول سال تحصیلی جلوگیری خواهد کرد.

وی افزود: در سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان دقت در تشخیص بسیار حائز اهمیت است، چرا که سرنوشت یک‌ نوآموز مشخص می شود، به همین دلیل می بایست در ارزیابی و تشخیص نهایت دقت را داشته باشیم تا آینده خوبی برای این عزیزان رقم بخورد.

لازم به توضیح است؛ با تصمیم سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور روند سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدیدی در مراکز اختلالات و یادگیری مراکز استان و شهرستان ها صورت می پذیرد که این فرآیند از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در مرکز مهر اندیش کلات شروع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار