رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد:

زمینه‌سازی برای توسعه در مسیرهای مختلف برای نهضت سوادآموزی

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت سال گذشته سراسر فراز و نشیب بود و البته در چند مسیر مختلف برای آینده نهضت سوادآموزی، زمینه‌سازی شد و زمینه برای توسعه همزمان اتفاق افتاد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
زمینه‌سازی برای توسعه در مسیرهای مختلف برای نهضت سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ در آغاز سال جدید دیدار و گفت‌وگوی علیرضا عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با معاونین، مدیران و کارکنان سازمان برگزار شد.

در این دیدار، عبدی ضمن تبریک آغاز سال جدید و همچنین ایام ماه مبارک رمضان برای همه همکاران آرزوی ایامی خوش در زندگی شخصی و کاری کرد و از زحمات و تلاش‌های یک‌ساله آن‌ها تقدیر و نشکر کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از سال 1401 به عنوان سالی خاص یاد کرد و گفت: سال گذشته سراسر فراز و نشیب بود و البته توانستیم در چند مسیر مختلف برای آینده نهضت سوادآموزی زمینه‌سازی کنیم و زمینه برای توسعه همزمان اتفاق افتاد.

وی افزود: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعریف جدیدی از سواد را پیگیری کردیم و در شورای عالی آموزش و پرورش نیز به مأموریت جدیدی در ارائه روش‌های جدید مکلف شدیم و تمام این تلاش‌ها به برکت زحمات همکاران در بخش‌های مختلف سازمان بود.

علیرضا عبدی برای سال جدید نیز توصیه‌هایی ارائه کرد و خاطر نشان کرد: در هر سیستمی که در حال تحول است باید همه اجزای در آن با هم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا آن سیستم به موفقیت و نتیجه نهایی نایل شود.

وی با اشاره به عبور دنیا از بحث برنامه‌ریزی به سمت ارائه راهبرد گفت: داشتن راهبرد یعنی به خدمت گرفتن انرژی کم برای رسیدن به اهداف بزرگ با استفاده از ظرفیت دیگران و در همین راستا از همکاران در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف درخواست می‌شود تا برای ادامه کار و رسیدن به اهداف عالی در سازمان نهضت سوادآموزی، ایده‌ها و استراتژی‌های خود را برای سال جدید و آینده نهضت ارائه کنند.

در این دیدار هر یک از معاونین و مدیران، گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته در حوزه‌های مختلف را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار