رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

نگاه همه اجزای تشکیل‌دهنده در هر دستگاهی باید نگاه روابط عمومی باشد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت امروزه نقش رسانه، دیگر نقش گزارشگری صِرف نیست و از این مرحله عبور کرده و به مرحله تعیین‌کننده و نقش عملیاتی رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه همه اجزای تشکیل‌دهنده در هر دستگاهی باید نگاه روابط عمومی باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ اولین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان در سال 1402 به ریاست علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با نثار صلواتی به روح مطهر حضرت زهرا (س) جلسه را آغاز کرد و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، توفیق درک شب‌های قدر را از مهمترین برکات ماه رمضان دانست.

عبدی با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی گفت: نگاه همه اجزای تشکیل‌دهنده در هر دستگاهی باید نگاه روابط عمومی داشته باشند و همه باید به نوعی در روابط عمومی، نقش ایفا کرده و مشارکت همه‌جانبه داشته باشند.

عبدی همچنین ضمن ارائه تعریف جدید از رسانه در جهان خاطرنشان کرد: امروزه نقش رسانه، دیگر نقش گزارشگری صِرف نیست و از این مرحله عبور کرده و به مرحله تعیین‌کننده و نقش عملیاتی رسیده است. در مسیر پیش روی نهضت سوادآموزی هم همه باید تلاش کنند تا از بحث گزارشگری عبور کنیم و نقش تعیین‌کننده و عملیاتی داشته باشیم.

در بخش دیگری از این جلسه، بروجی (مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی) گزارشی از اقدامات روابط عمومی در سال 1401 را به صورت مبسوط ارائه کرد و همچنین به تشریح برنامه‌های پیش روی روابط عمومی در سازمان نهضت سوادآموزی و چشم‌انداز سال 1402 پرداخت و در این مسیر از همه واحدها و همکاران خواستد تا با ارائه ایده‌ها و نظرات خود راهگشای فعالیت‌های این حوزه باشند.

هر یک از اعضای جلسه نیز با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی، نظرات و پیشنهاداتی را در راستای انعکاس درست فعالیت‌های نهضت سوادآموزی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار