مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

صیانت از جمهوری اسلامی، امری مهم در حفظ جامعه اسلامی است

بهارستان یک (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، صیانت از جمهوری اسلامی را امری مهم در حفظ جامعه اسلامی دانست.

لینک کوتاه کپی شد
صیانت از جمهوری اسلامی، امری مهم در حفظ جامعه اسلامی است

مریم محمدی‌خو، مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک بهارستان، در گفت‌وگو با پانا، ضمن اشاره به روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: «امروز، روزی است که مردم نتیجه همدلی و مشارکت خود را دیدند. روز جمهوری اسلامی، روز اعلام نتایج همه‌پرسی است و مردم با رای‌های خود انتخاب کردند که کشورمان چگونه اداره شود.»

وی در ادامه عنوان کرد: «یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های جمهوری اسلامی برای مردم و به خصوص دانش‌آموزان، رشد سطح علمی و فرهنگی جامعه است. قبل از انقلاب، کودکان علاقه‌ای به درس و مدرسه نداشته‌اند؛ اما بعد از انقلاب اسلامی، تعداد دانش‌آموزان در مدارس افزایش یافت و مردم نیز مشتاق یادگیری کودکان‌ خود بودند.»

محمدی‌خو در ادامه به دانش‌آموزان توصیه کرد: «صیانت از جمهوری اسلامی وظیفه تمام مردم است؛ اما دانش‌آموزان نقش مهمی در این امر دارند. دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور ما هستند و باید از کشور خود در برابر بیگانگان دفاع کنند و بنده به عنوان یک مسئول تمام تلاش خود را می‌کنم تا به دانش‌آموزان بیاموزم چگونه از کشور خود دفاع کنند.»

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار