معاون بهارستانی:

درخواست مؤمنان از خداوند، آرزوی شرف‌یابی به مرقد حضرت امام حسن (ع) است

بهارستان یک(پانا)- معاون بهارستانی، شرف‌یابی در مرقد امام حسن(ع) را از آرزوی مسلمانان دانست و ایشان رو الگویی نیکو برای مسلمانان خواند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درخواست مؤمنان از خداوند، آرزوی شرف‌یابی به مرقد حضرت امام حسن (ع) است

مریم شکری معاون متوسطه اول ناحیه یک بهارستان، در گفت‌وگو با پانا، ضمن تبریک سال نو، گفت:« مهربانی با بندگان خدا از ویژگی‌های بارز امام حسن مجتبی (ع) بود؛ امام، همواره مهربانی را با مهربانی پاسخ می‌داد حتی پاسخ وی در برابر نامهربانی نیز مهربانی بود. امام حسن (ع) بسیار با گذشت و بزرگوار بود و از ستم دیگران چشم‌پوشی می‌کرد.»

وی در ادامه سخنان خود به ویژگی‌های دیگری از این حضرت اشاره کرد:« امام حسن (ع) همواره از میهمانان پذیرایی می‌کرد. گاهی از کسانی پذیرایی می‌کرد که حتی آنها را نمی‌شناخت. وی صادق، باوفا، پرهیزکار و با تقوا، خیرخواه و بزرگوار بود؛ امام حسن (ع) برای مؤمنان جهان الگویی نیکو است.»

شکری در ادامه افزود:« پیکر این حضرت در قبرستان بقیع به خاک سپرده شده و همواره مورد توجه عاشقان حق بوده است؛ یاران ایشان، با قلب‌هایی سرشار از عشق، وفاداری و احترام، به زیارت حرم این حضرت، می‌روند.»

این معاون بهارستانی در ادامه حدیثی از امام حسن (ع) بیان کرد:« "بهترین دوست نزدیک به انسان آن کسى است که در تمام حالات دلسوز و با‌محبت باشد، گرچه خویشاوندى نزدیک نداشته باشد و بیگانه‌ترین افراد کسى است که از محبت و دلسوزى بعید باشد، گرچه از نزدیک‌ترین خویشاوندان باشد."»

وی در پایان افزود:« مردم مسلمان از خدای تعالی آرزوی شرف‌یابی به مرقد با عظمت ایشان را دارند و در مراحل زندگی نام ایشان را بر زبان می‌آورند.»

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه جورشعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار