فرماندار قم عنوان کرد:

آمادگی کامل آموزش و پرورش قم برای میزبانی از زائران نوروزی

قم(پانا)- فرماندار قم گفت آموزش و پرورش همچون سال‌های گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی آماده پذیرش و اسکان زائران است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل آموزش و پرورش قم برای میزبانی از زائران نوروزی

به گزارش ستاد اطلاع رسانی تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، عباس ذاکریان فرماندار قم در بازدید از ستاد اسکان زائرین ناحیه سه آموزش و پرورش در دبیرستان امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: طبق روال هرساله برای ایام نوروز یکی از شهر هایی که مردم برای سفر انتخاب می‌کنند، شهر مقدس قم است و پیک این سفر ها مصادف با شب سال تحویل و روز عید است.

ذاکریان افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش استان قم همچون سال های گذشته مهیای میزبانی از زائران شهر کریمه اهل بیت(س) شده و حدود ۳۰۰ مدرسه و 3000 کلاس درس آماده اسکان است.

فرماندار قم ادامه داد: خدمات اسکان در مدارس از 24 اسفند ماه آغاز شده است و لازم به ذکر است در صورت وجود ظرفیت علاوه براسکان فرهنگیان در خدمت سایر زائران نیز هستیم.

ذاکریان با اشاره به رزرو اغلب کلاس های آماده شده گفت: تعدادی از مدارس در حالت آماده باش هستند تا درصورت تکمیل ظرفیت مدارس فعلی در اختیار زائران قرار گیرند و امیدواریم با توجه به ظرف موجود در مدارس که علاوه بر کلاس های درس نمازخانه ها و سایر سالن ها نیز جهت اسکان حاضر شده با محدودیت اسکان روبرو نشویم.

قابل ذکر است ستاد اسکان زائرین در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری قم مراکزی برای پاسخگویی زائران در نظرگرفته است تا علاوه بر استفاده از راهنماهای مسیر که در سطح شهر قم نصب شده بتوانند به سمت محل های اسکان راهنمایی شوند.

گفتگو: مائده عسگری خبرنگار پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار