مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۵هزار و ۱۱۲ مسافر نوروزی در فضاهای آموزشی استان قزوین اسکان پیدا کرده‌اند

قزوین(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت از ۲۷ اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۱۱۲ مسافر نوروزی در قالب ۱هزار و ۷۵۳خانوار در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان اعم از مدارس و خانه‌های معلم اسکان پیدا کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۵هزار و ۱۱۲ مسافر نوروزی در فضاهای آموزشی استان قزوین اسکان پیدا کرده‌اند

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بابیان اینکه امسال ۱۴ مدرسه و خانه معلم برای اسکان نوروزی فرهنگیان و سایر افراد در ۶ شهرستان استان مهیا شده است، اظهار داشت:‌ از بیست و هفتم اسفندماه تاکنون ۵ هزار و ۱۱۲ نفر مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان اعم از مدارس و خانه‌های معلم اسکان پیدا کرده‌اند.

وی تعداد خانوارهای اسکان‌یافته نوروزی را ۱۷۵۳ خانوار بیان کرد و گفت: در شهر قزوین ۲ پایگاه اسکان شامل خانه معلم ناحیه یک و پایگاه اسکان آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین برای اسکان نوروزی تجهیز شده و همچنین ساختمان‌های آموزش و پرورش الموت غربی و الموت شرقی و دبیرستان فاطمیه کوگیر در بخش طارم سفلی از دیگر پایگاه‌های اسکان ما در شهرستان قزوین هستند.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در شهرستان تاکستان هم ۴ پایگاه اسکان شامل خانه معلم تاکستان، مدرسه شهیدداوود در ضیاءآباد و دبیرستان الزهرا در شهر خرمدشت و ساختمان اداره آموزش و پرورش اسفرورین، به اسکان نوروزی مسافران به ویژه معلمان و فرهنگیان اختصاص یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در شهرستان بویین‌زهرا هم ۲ پایگاه شامل ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان و دبستان شهیدقربان کرمی شهر شال به اسکان نوروزی مسافران تخصیص پیدا کرده است.

وی یادآور شد: همچنین در شهرستان‌های آبیک، البرز و آوج هم ۳ پایگاه اسکان نوروزی داریم که در شهرستان‌های آبیک و آوج ساختمان‌های اداره آموزش و پرورش این دو شهرستان و در شهرستان البرز هم یک خانه معلم برای اسکان نوروزی مسافران و فرهنگیان تجهیز شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار