آغاز پذیرش زائران نوروزی در مدارس منطقه خلجستان قم

قم(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه خلجستان قم از آغاز پذیرش و اسکان زائران نوروزی در مدارس این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پذیرش زائران نوروزی در مدارس منطقه خلجستان قم

مهدی محمدمیرزایی، مدیر آموزش و پرورش منطقه خلجستان قم در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: افتخار این را داریم که برای نخستین سال، میزبان زائرانی باشیم که از نقاط مختلف کشور جهت زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به قم مشرف می شوند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش خلجستان افزود: این ستاد فعالیت خود را از روی چهارشنبه 24 اسفند آغاز کرده و تا اواخر تعطیلات با سه واحد آموزشی و 23 کلاس درس در خدمت زائران و مسافران نوروزی است.

محمدمیرزایی ادامه داد: دبیرستان مهدیه ستاد اسکان اصلی و دو واحد آموزشی 17 شهریور و 15 خرداد نیز به فاصله نزدیک در شهر دستجرد پذیرای هموطنان فرهنگی و غیر فرهنگی است که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از کلاس ها از حالا تا هفتم فروردین به صورت اینترنتی رزرو شده است، گفت: شماره 09193514258 نیز برای ارتباط آسان تر برای ستاد اسکان منطقه در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند برای ثبت نام و پذیرش اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش خلجستان ادامه داد: این منطقه با برخورداری از آب و هوای مناسب و ظرفیت های گردشگری و دیدنی همچون دهکده صبا، امامزاده زکریا، تپه نورالشهدا، مسیر دسترسی به تفرش و آشتیان و... موقعیت شایسته ای را برای جذب مسافران پدید آورده است.

لازم به ذکر است حسن بافرانی بخشدار خلجستان به همراه حجت الاسلام علی یزدی امام جمعه این بخش امروز از ستاد اسکان آموزش و پرورش این منطقه در دبیرستان مهدیه بازدید کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار