معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران:

از ظرفیت آموزش‌دهندگان غیرفعال سال‌های قبل برای تحقق اهداف سوادآموزی استفاده می‌شود

ساری (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از اجرای بخشنامه فعال‌سازی آموزش‌دهندگان غیرفعال سال‌های قبل در حوزه سوادآموزی برای تحت پوشش قرار دادن حجم ابلاغ این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت آموزش‌دهندگان غیرفعال سال‌های قبل برای تحقق اهداف سوادآموزی استفاده می‌شود

حسن تقی‌پور گفت: در راستای جبران کمبود آموزش‌دهنده مورد نیاز برای تحت پوشش بردن اهداف سوادآموزی و اجرای بخشنامه کشوری در این خصوص مقرر شده است آموزش‌دهندگانی که در سالهای قبل با سوادآموزی همکاری داشته و در حال حاضر غیرفعال هستند استفاده شود.

وی ادامه داد: آموزش دهندگان غیرفعال که فراخوان شده‌اند باید دارای شرایطی باشند. دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر باشند، حداکثر سن ۴۰ سال است که به ازای هر فرزند یک سال به حداکثر سن اضافه می‌شود، افراد داوطلب باید یک دوره همکاری و سوادآموزی قبول شده داشته باشند و اطلاعات فرد در سامانه سوادآموزی ثبت شده باشد.

تقی پور بیان کرد: واجدان شرایط بلافاصله به مسئولین سوادآموزی ادارات آموزش و پرورش مراجعه کرده تا از نحوه اجرای بخشنامه و فعال شدن خود آگاهی کامل یابند و اظهار امیدواری کرد که با تلاش همگانی و استفاده از تمامی ظرفیت ها حجم تعیین شده برای سال ۱۴۰۱ تحت پوشش قرار گیرد.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار