معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی :

طلیعه بهار طبیعت با ماه رمضان را نشانه و ندایی از فرصت‌های تغییر، دگرگونی است

کرج (پانا)- معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی همزمانی طلیعه بهار طبیعت با ماه رمضان را نشانه و ندایی از فرصت‌های تغییر، دگرگونی، تکامل معنوی و رشد در دوران حیات دانست .

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طلیعه بهار طبیعت با ماه رمضان را  نشانه و ندایی از فرصت‌های تغییر، دگرگونی است

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی طی پیامی به همکاران سواد آموزی، مدیران کل ارجمند آموزش و پرورش، معاونین خدوم سوادآموزی، آموزش دهنده های گرانقدر در سراسر کشور،اکنون که در آستانه بهاری دیگر قرار گرفته‌ایم، همزمانی طلیعه بهار طبیعت با ماه رمضان را که هر دو برای اهل ایمان همچون نشانه و ندایی از فرصت‌های تغییر، دگرگونی، تکامل معنوی، امیدواری و رشد در دوران حیات است را تبریک عرض نموده و از صمیم قلب آرزوی سلامتی، سعادت، نیک‌بختی و بهروزی برای خانواده بزرگ سوادآموزی و ملت عزیز ایران دارم.

علیرضا عبدی معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: سالی که پشت سر گذاشتیم، نهضت سوادآموزی فراز و نشیب های فراوان را تجربه‌ نمود و با تمام توان و ظرفیت سعی در ادامه مسیر مقدسی داشت که سال‌ها همکاران سابق بنده پیموده بودند.

عبدی اضافه کرد: نهضت سال گذشته در میان تمام کم لطفی ها و کش و قوسها، توانست در سطح نخبگانی گفتمان لزوم توجه همگانی و همیشگی به توسعه و تعمیق سوادبزرگسالان را نهادینه نماید و آن را به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر و دائم در سپهر مدیریت دانش کشور معرفی کند. حال که به لطف خداوند متعال وارد سال جدید شده ایم، می طلبد با برنامه ریزی های بروز و کارشناسی به سرعت مرحله پایانی این کوه پر پیچ و خم را بپیماید و پرچم سرانجام بخشی را بر قله مبارزه با بی سوادی به اهتزاز در آورید و این ممکن نیست مگر با استفاده از همه ظرفیت های موجود، همت و اراده ای یکپارچه و همدلی شما عزیزان و مخصوصا دعوت همگانی و مردمی سازی همه برنامه های سازمان ان شاءالله.
در این مجال، از یکایک دولتمردان، مقام عالی وزارت و شورای معاونین و همه همکاران ستادی مخصوصا حمایت های حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قرائتی، مدیران کل و معاونین سوادآموزی و آموزش دهنده های زحمت کش، خیرین و دانش‌دوستانی که به هر نحو ممکن در سال ۱۴۰۱، نهضت سوادآموزی را برای هر چه بهتر چرخیدن چرخ‌های دانایی کشور یاری رساندند، سپاسگزاری می‌نمایم و به رهبر حکیم انقلاب اسلامی اطمینان می‌دهم که نهضت سوادآموزی به امیدخدا مصمم‌تر از گذشته، مرزهای دانایی و سواد را درخواهد نوردید و در دستیابی ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت، نقش خود را در تمدن‌سازی ایفاخواهدکرد.

امید است درسال جاری با شعار«استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی و مشارکتی برای سرانجام بخشی به بیسوادی پایه و تلاش عالمانه برای طراحی گام دوم نهضت سوادآموزی» بتوانیم این میراث فکری حضرت امام(ره) را به قله تحقق نزدیک نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار