استاندار مازندران:

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

ساری (پانا) - استاندار مازندران گفت صیانت از ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی واجب و وظیفه همگانی است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران در ساری افزود: همه می دانیم راهبرد اصلی دشمن، تخریب فرهنگی همه ارزش های انقلابی و اسلامی است، بنابرین صیانت از ارزش های اسلامی، انقلابی و فرهنگی در برابر توطئه های دشمنان وظیفه ای همگانی است. ‌

حسینی پور با عنوان اینکه پویایی این شورا بر راهبری مسائل فرهنگی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: اگر فقط اندکی فضای عمومی فعالیت های دشمن را رصد کنیم، متوجه می شویم که از کمترین فرصتی برای توطئه فروگذاری نمی کنند و در دشمنی خود برای تخریب فرهنگ ما ۲۴ساعته تلاش می کند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه ارزش های دینی و انقلابی ایران اسلامی، بیان کرد:‌ ما باید در برابر فرهنگ های فاسدی که در مدار باطل توسط استکبار جهانی شکل گرفت بایستیم و از ارزش های فرهنگی خود صیانت کنیم.

سید محمود حسینی پور با بیان اینکه چند ماموریت مهم به عهده شورای فرهنگ عمومی استان است که نقش و جایگاه این شورا را مهم جلوه می دهد، گفت: مشکلات فرهنگی استان شناسایی و موضوعات باید اولویت بندی شوند و گزارش های علمی مستند در حوزه فرهنگ عمومی استان می بایست تهیه شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه شناسایی و سنجش استعدادها، قابلیت ها و توانمندهای فرهنگی استان با هدف تقویت فرهنگ عمومی دیار علویان باید مورد توجه باشد، گفت: فرصت های فرهنگی که در نهادهای مردمی، حوزه های علمیه، آموزش و پرورش هستند که باید مورد استفاده قرار گیرند.

به گفته سید محمود حسینی پور، شناخت، موثرترین عامل برای موفقیت است، بنابرین شناخت مسئله، مورد توجه باشد، اگر شناخت درست از فرهنگ عمومی استان نداشته باشیم ممکن است به آسیب ها افزوده شود.

رئیس شورای تامین مازندران در ادامه به تقارن نوروز و ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برای تعطیلات نوروز برنامه های خوبی تدارک دیده شد، برای خدمت رسانی به ۲۲ میلیون مسافر و مردم بومی استان و تا یک ماه آینده باید ارائه خدمات داشته باشیم.

حسینی پور اضافه کرد: به تمامی دستگاه ها و فرمانداران تاکید شد با توجه به تقارن ماه رمضان با نوروز باید فضا و ظاهر عمومی استان معنوی باشد.

استاندار مازندران به اهمیت تجهیز و بروز رسانی مساجد و نمازخانه های بین راهی استان اشاره کرد و افزود: نظافت و بهداشت مساجد بین راهی با همراهی یک خیر در دست اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار