ضربه زدن به نظام آموزشی، هدف دشمن در مسمومیت‌های سریالی مدارس است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دشمن با انجام جنایت ‌بارترین رفتار ممکن برای ایجاد مسمومیت‌های سریالی مدارس، تعطیلی نظام آموزشی را هدف گرفته است .

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ضربه زدن به نظام آموزشی، هدف دشمن در مسمومیت‌های سریالی مدارس است

علی موحدی صبح امروز در همایش استانی طلایه داران تربیت اظهار کرد: کرونا به ما درس داد با توجه به تمامی پیشرفت‌های تکنولوژی و هوش مصنوعی، معلم بی‌بدیل و بی‌نظیر است و چیزی نمی‌تواند جای معلم را بگیرد.

موحدی گفت‌: کرونا همچنین به ما یاد داد که تکنولوژی قادر به تربیت نیست و این امر مهم بر عهده معلم است و نشان دهنده نقش موثر معلم در جامعه می باشد.

موحدی با اشاره به اجرای لایحه رتبه بندی پس از یازده سال توسط دولت مردمی ایران قوی افزود: دولت قبل ۲۶ میلیارد تومان برای ۳ سال مصوب کرده بود اما در دولت سیزدهم بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این طرح مصوب شده است.

وی تصریح کرد: حق اعتراض فرهنگیان نسبت به رتبه‌بندی محفوظ است و اعتراضات توسط کارگروه استانی و کشوری بررسی می‌شود.

موحدی ادامه داد: استان بوشهر در اجرای این لایحه و همچنین حق‌التدریس پیشتاز بوده است که نشان از تلاش‌های کارکنان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه یکی از رسالت‌های معلمان، انسان سازی است، اضافه کرد: جهت‌گیری آموزش و پرورش استان در تمامی برنامه‌ها، تمرکز بر روی انسان‌سازی و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

موحدی گفت : امروز ما با افتخار می‌گوییم که نگاه نماینده ولی فقیه در استان و نماینده عالی دولت به آموزش و پرورش بلند است که این نگاه حاصل تلاش مدیران و فرهنگیان می باشد.

موحدی از شرکت ۵ هزار دانش آموز در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: بعد از گذشت ۳۰ ماه اردو راهیان نور و در تشییع سه شهید گمنام در ۱۲۰ مدرسه توسط ۳۲ هزار دانش آموز صورت گرفت که از زیبایی‌ها و زینت‌ آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه معروفات آموزش و پرورش غیر قابل انکار است، اضافه کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر پا در رکاب نظام جمهوری اسلامی است و نگاه ما به انگشت اشاره مقام معظم رهبری دوخته شده است و به همان سمت حرکت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش تنها دستگاهی می باشد که ۱۸ اجلاسیه نماز با ارسال بیش از ۲ هزار اثر داشته است.

موحدی در پایان گفت: امروز یکی از باشکوه‌ترین و ارزشمندترین اجتماعاتی است که برگ زرین دیگری در افتخارات آموزش و پرورش استان بوشهر به ثبت رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار