مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

هیچ دانش‌آموزی در استان بوشهر دچار مسمومیت نشده ‌است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت هیچ دانش‌آموزی در این استان دچار مسمومیت نشده و همه اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این ارتباط واقعیت ندارد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
هیچ دانش‌آموزی در استان بوشهر دچار مسمومیت نشده ‌است

علی موحدی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای دانش‌آموزان در برخی از استان‌ها که در فضای مجازی، رسانه و مردم دهان به دهان می‌شد اظهار کرد: در همین ارتباط از ۲ شب پیش هجمه‌ای به سمت آموزش و پرورش استان بوشهر از سوی بدخواهان نظام و تعلیم و تربیت آغاز و بار روانی ایجاد کرد.

موحدی گفت: در گذشته نیز مواردی از ضعف دانش‌آموزان به دلیل صبحانه نخوردن و یا طولانی شدن صف صبحگاه وجود داشت که به صورت عادی برخورد می‌شد اما امروز همین اتفاق اگر در مدرسه ای رخ دهد بلافاصله به مساله مسمومیت ربط داده می‌شود.

موحدی خاطر نشان کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد هیچ مشکلی در مدرسه‌های استان بوشهر گزارش نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : روز گذشته شایعه‌هایی در مورد اینکه ۲ نفر از همکاران با مشکل مسمومیت روبرو شده‌اند در صورتی که همان لحظه با ایشان در اداره کل جلسه داشتیم و عنوان شد یکی از همکاران مشکل پیدا کرده و بعد از عیادت از ایشان متوجه شدیم که مشکل آلرژی فصلی داشته است.

موحدی تاکید کرد: سلامتی دانش‌آموزان در اولویت اول است به اولیاء این اطمینان داده می‌شود اگر در مدرسه‌ای با مشکل مواجه شویم اولین کسی که برای دانش‌آموز تصمیم می‌گیرد که از آن فضا خارج شود، آموزش و پرورش است.

موحدی اظهار کرد: اینها یکسری کارهای روانی است که بدخواهان نظام برای تعطیلی مدارس انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط روز گذشته گردهمایی روسای آموزش و پرورش با حضور متخصصان دانشگاه علوم پزشکی برگزار و توضیحات لازم در این زمینه به آنها ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار