مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

موضوع مسمومیت بهترین فرصت آموزشی جهت یادگیری را از بین برد

قرچک(پانا) - مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان قرچک، موضوع مسمومیت در مدارس را عاملی برای از بین بردن فرصت یادگیری دانست و گفت از بین بردن یادگیری یک آسیب جدی به حساب می‌آید، که عده‌ای هم با این موضوع همراهی کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
موضوع مسمومیت بهترین فرصت آموزشی جهت یادگیری را از بین برد

رضا داورزنی در آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ ضمن تبریک و فرارسیدن سال نو اظهار کرد: در سالی که گذشت با فراز و نشیب‌های فراوانی رو به رو بودیم و تعطیلی‌ها، با دلایل مختلف آموزش و پرورش را با چالش‌های جدی مواجه کرد.

وی موضوع مسمومیت را عاملی برای ازبین بردن یادگیری دانست و گفت: بعد از تعطیلات و برگزاری امتحانات ترم اول به دنبال تعمیق و تثبیت یادگیری بودیم، که به دلایل شایعات و احساس ناامنی با موضوع مسمومیت، بهترین فرصت آموزشی جهت تثبیت و تعمیق یادگیری را برای ما از بین برد؛ این اتفاق یک آسیب جدی به حساب می‌آید و عده‌ای هم با این موضوع همراهی کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک درخصوص رتبه‌بندی معلمان ادامه داد : در بحث رتبه بندی مشکلاتی وجود دارد که تمام دغدغه ما احقاق حقوق عامه فرهنگیان و پیگیری معوقات آن‌ها است؛ کلیه مشکلات و کمبودها را به سمع و نظر مسئولان ارشد نظام و آموزش و پرورش رساندیم.

داورزنی در پایان ضمن تشکر ازهمکاران در بدنه آموزش‌و‌پرورش، خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال آینده با حضور حداکثری و برنامه ریزی مستمر، رشد علمی و تربیتی را در مدارس شاهد باشیم، چرا که دشمن به دنبال کاهش سرعت رشد علمی کشور که منشأ آن در مدارس است می‌باشد.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار