رئیس بنیاد شهید قرچک:

امروز همه مامدیون شهدای والا مقام هستیم

قرچک (پانا) - رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان قرچک، شهید و شهادت را ارزشی بسیار بزرگ دانست و گفت امروز همه مدیون شهدای والا مقام هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز همه مامدیون شهدای والا مقام هستیم

آرمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران پر از اقتدار و شکوه برای ملت ایران است، سلحشوری و از خود گذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و در پشت جبهه ملت عزیز ما باعث شکست دشمن متخاصم شد.

کادری با بیان اینکه امروز همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم، بیان کرد: امروز همه ما مدیون شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم، تکریم و پاسداشت از خانواده معظم شهدا کم‌ترین کاری است که در مقابل این جان فشانی‌ها می‌توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت یک ارزش بسیار بزرگی است،ابراز کرد: شهید و شهادت یک ارزش بسیار بزرگی است که خداوند تبارک و تعالی به هرکسی عنایت نمی‌کند و خوشا به سعادت آنانی که به این درجه رفیع رسیده‌اند.

رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان قرچک، در ادامه افزود: ما اجازه نخواهیم داد هرکسی که مسئولیت گرفت و از راه رسید از جایگاه خانواده شهدا سوء استفاده کند و هرکسی که هم که جایگاهی پیدا کرد به آنان توهین کند و قطعا ملت ایران به آنان پاسخ دندان شکن خواهند داد.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اله اسماعیلی خاطر نشان کرد: از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک که برای خانواده شهدا و ایثارگران می‌کشند و همیشه دوشا دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران بودند تشکر می‌کنم.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار