قدردانی از خانواده چریک جانباز حمید چابک

تهران (پانا) - به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان مهدی موعود و سالروز عملیات بدر از خانواده چریک جانباز حمید چابک تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از خانواده چریک جانباز حمید چابک

چریک بسیجی جانباز حمید چابک در سال ١٣١٠ در کرمانشاه روستای کلاوه عزیزخان منطقه اورامانات سنجابی متولد شد و پس از دوران جوانی و کوله‌بری در مرزهای ایران و عراق سال ۵۳ به شهر اراک مهاجرت می‌کند و به عنوان گارگر ساختمانى در شرکت کشت صنعت (شیرپاستریزه) اراک مشغول به کار بنایی می‌شود و داراى ٨ فرزند پسر و دختر می‌شود که در منطقه فوتبال اراک هاشیه شهر به زندگی می‌پردازد. خانواده این جانباز سرافراز دفاع مقدس مشکلات زیادى در زندگى دارند.

چریک جانباز حمید چابک در سال ١٣٦٥ از طریق ستاد مستقر در فرمانداری اراک به تیپ یکم روح الله معرفى و بعد از مراحل اداری به آذربایجان غربى، نقده، پادگان سلمان فارسی تیپ ٦٥ هجرت گردان شهید دلاک قرارگاه تاکتیکی رمضان اعزام شد.

به خاطر روحیات و شناخت ایشان از منطقه شمالغرب و تسلط به زبان کردى در رسته شناسایى و اطلاعات و عملیات و به عنوان یک رزمنده چریک و بلدچی به فرماندهان معرفى و در اواخر سال ١٣٦٥ در حین شناسایى از منطقه بانه و یک ماموریت محرمانه بر اثر اصابت ترکش خمپاره، از ناحیه پیشانى مجروح شد و برخی از همرزمان وی مجروح و به مقام والای شهادت رسیدند.

چریک جانباز حمید چابک در آذرماه سال ۱۳۹۹ بخاطر جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست و در قطعه اصحاب الشهدا استان مرکزی به خاک سپرده شد.

به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان مهدی موعود نیمه شعبان و سالروز عملیات بدر، سردار کوهی به نمایندگی از فرمانده نیروی سپاه قدس، قرارگاه تاکتیکی پنجم رمضان و فرمانده سپاه پاسداران ناحیه اراک سرهنگ مهجوری و مهندس میرنظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک، از خانواده این چریک جانباز دلاور حمید چابک پیرغلام شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار