فرماندار شهرستان قرچک گفت:

یکی از درخواست‌های مردم افزایش تخت بیمارستانی در بیمارستان شهید ستاری است

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای اداری، افزایش تخت بیمارستانی در بیمارستان شهید ستاری را یکی از درخواست‌های مردم دانست و گفت در این موضوع باید استاندار توجه‌ ویژه‌ای داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از درخواست‌های مردم افزایش تخت بیمارستانی در بیمارستان شهید ستاری است

علیرضا فاتحی نژاد، فرماندار قرچک در جلسه شورای اداری با حضور استاندار تهران اظهار کرد: در شهرستان قرچک ظرفیت‌های قابل توجهی وجود دارد، که می‌بایست با همفکری و هم‌دلی حل شود، با وجود اقداماتی که صورت گرفته است و افزایش جمعیتی که شاهد آن بودیم و هستیم زیر ساخت‌های مناسبی ندارد و می‌طلبد بودجه‌ای ویژه به این موضوع اختصاص داده شود.

وی در خصوص بحران بزرگ فاضلابی گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه تا به امروز ۵۰درصد پیشرفت داشته و ۳۰درصد خط لوله آن کشیده شده است، شهرستان قرچک درحال تبدیل شدن به یک بحران بزرگ فاضلابی است که باید بودجه به این موضوع اختصاص پیدا کند.

فاتحی‌نژاد افزایش تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان شهید ستاری را یکی از درخواست‌های مردم دانست و تشریح کرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان شهید ستاری یکی از درخواست‌های مردم در دیدارهای مختلف بود که باید در این راستا علیرضا فخاری استاندارشهرستان قرچک عنایت ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: تکمیل استادیوم حضرت ولیعصر که ۱۵سال به دلیل عدم تخصیص اعتبار تکمیل نشده است و مطالبه به حق جوانان ما در سطح شهرستان قرچک است.تعیین و تکمیل پروژه سبحان که از زمان حضور رئیس جمهور تا به این لحظه با وجود دستور ایشان، هنوز انجام نشده است که این موضوع مطالبه همه مردم شهرستان قرچک است.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان خاطر نشان کرد: زیرگذرهای طالب‌آباد به قطار شهری گره خورده و پروژه مترو تاکنون متوقف شده است و زیرگذرهایی ایجاد شده که بسیار خطرناک است.

دانش آموز خبرنگار: نازنین زهرا شکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار