افتتاح سه پروژه‌ صنعتی و کشاورزی در سفر یک‌روزه استاندار تهران به شهرستان قرچک

استاندار تهران: احداث مترو در شهرستان قرچک در اولویت ویژه ما قرار دارد

تهران (پانا) - استاندار تهران در سفر یک‌روزه خود به شهرستان قرچک، ضمن حضور در جلسه شورای اداری و پیگیری حل مشکلات این شهرستان، از روند اجرای طرح‌های عمرانی در قرچک بازدید میدانی بعمل آورد و سه پروژه صنعتی و کشاورزی را نیز به بهره‌برداری رساند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سه پروژه‌ صنعتی و کشاورزی در سفر یک‌روزه استاندار تهران به شهرستان قرچک

همزمان با اعیاد شعبانیه، در طی سفر یک روزه استاندار تهران به شهرستان قرچک، دو واحد تولیدی پوشاک و چرم در شهرک صنعتی قرچک، یک واحد تولیدی قارچ در روستای ولی‌آباد و یک واحد دامداری ۲ هزار و نهصد رأسی در روستای داووآباد به بهره‌برداری رسید.

واحدهای تولیدی پوشاک و چرم با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده‌اند و بعد از بهره‌برداری، برای ۱۲۰ نفر اشتغال‌زایی خواهند کرد.

همچنین واحد پرورش قارچ روستای ولی‌آباد با ظرفیت سالانه تولید ۳۳۶ تن قارچ و با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌ است.

واحد دامداری روستای داوودآباد نیز با ظرفیت ۲هزار و نهصد رأس دام سنگین و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شده است؛ لازم به ذکر است که این واحد دامداری مدت‌ها از چرخه تولید خارج شده بود و بعد از ده سال با حضور استاندار به عرصه تولید بازگشت.

استاندار تهران درحاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران، به کمبود وسائل حمل و نقل مردم در شهرستان قرچک اشاره کرد و گفت:« شهرستان قرچک در مجاورت با تهران قرار دارد و مردم این شهرستان برای تردد به تهران، با کمبود وسائل حمل و نقل مواجه هستند؛ در حال حاضر رفع مشکل این کمبود در قرچک مورد توجه ویژه ما قرار دارد.»

فخاری به مطالبه بحق مردم قرچک در خصوص احداث مترو و تمهید حمل و نقل ریلی اشاره کرد و افزود:« پیرو مطالبه مردم قرچک برای تمهید حمل‌ونقل ریلی، احداث مترو در این شهرستان در اولویت ما قرار دارد که تحقق این امر، نیازمند همکاری جدی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است.»

وی در تشریح چگونگی اجرای پروژه‌های فاضلاب تصریح کرد:« امیدوارم با حمایت بخش خصوصی و از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با بخش دولتی، بتوانیم کمبود‌های موردنیاز در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی را بوسیله بازگردانی آب جبران کنیم.»

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار