معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

مسمومیت‌ها به مدارس سمنان رسید

۷۵ نفر به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مسمومیت دانش‌آموزان در 6 مرکز آموزشی و ورزشی سمنان خبر داد و گفت ۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مسمومیت‌ها به مدارس سمنان رسید

احمد ریواده، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز دوشنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱، پس از اطلاع به اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مبنی بر مشاهده علائم بی‌حالی، ضعف و تنگی نفس دانش‌آموزان، مسأله در تعدادی از مراکز آموزش متوسطه دوره اول دخترانه شهرستان سمنان بررسی شد.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی و پیش‌بیمارستانی سریعاً به مراکز اعلام‌شده مراجعه کردند و پس از حضور کارشناسان در پنج مرکز آموزشی و یک مرکز ورزشی در شهر سمنان، ۷۵ نفر از دانش‌آموزان با نشانه‌های بی‌حالی، ضعف و علائم تنفسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

اکثر دانش آموزان در حال ترخیص از بیمارستان هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: با توجه به حوادث مشابه رخ‌داده در چند روز گذشته در برخی شهرهای کشور، دانش‌آموزان و برخی اولیا به دلیل بار روانی ناشی از این مقوله دچار اضطراب و تنش روانی شده و اظهار دغدغه‌مندی کردند.

ریواده گفت: اقدامات موردنیاز توسط کادر درمانی در اسرع وقت برای این دانش‌آموزان انجام شد و اکثریت آنها در حال ترخیص از بیمارستان بوده و تعدادی نیز برای ادامه درمان در بیمارستان تحت نظر قرار گرفته‌اند.

گفتنی است؛ حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز، به دنبال بدحالی تعدادی از دانش آموزان مدرسه های دوره اول متوسطه هجرت، پیامبر اعظم و بقیه‌الله سمنان، برخی از این دانش آموزان به بیمارستان امیرالمومنین منتقل شدند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان دختری که امروز در سالن ورزشی بانوان حجاب سمنان مشغول ورزش بودند، با علائم بدحالی به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار