معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان:

ترخیص ۶۴ دانش‌آموز سمنانی از بیمارستان

هفت نفر بستری هستند

سمنان (پانا) - معاون استاندار سمنان بابیان اینکه ۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه در شهر سمنان با علائم ضعف و بی‌حالی راهی بیمارستان شدند، گفت همان ساعات اولیه ۶۴ نفر از این افراد ترخیص شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ترخیص ۶۴ دانش‌آموز سمنانی از بیمارستان

احمد ریواده، با عنوان این مطلب که صبح دیروز، ۷۵ نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر سمنان با علائم ضعف و بی حالی راهی بیمارستان شدند، ابراز کرد: بلافاصله بعد از تماس با اورژانس نیروهای امدادی و پیش بیمارستانی سریعاً به مرکز مورد نظر اعزام و اقدامات درمانی فوراً صورت گرفت.

وی ضمن بیان اینکه این دانش آموزان با مشکلاتی نظیر بی حالی و ضعف و علائم تنفسی مواجه بودند، افزود: این تعداد دانش‌آموز به مراکز درمانی منتقل و در همان ساعات اولیه ۶۴ نفر از بیمارستان‌های شهر سمنان ترخیص شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه از تعداد دانش آموزی که به بیمارستان انتقال یافتند، تنها هفت نفر بستری هستند، ابراز کرد: این دانش آموزان بیماری‌های زمینه‌ای دارند که برای مراقبت بیشتر، هم اکنون بستری و تحت نظر پزشکان هستند.

ریواده ضمن بیان اینکه اکثر این دانش آموزان، اضطراب و استرس بسیاری داشتند، تصریح کرد: طبق گفته پزشکان علائمی از مسمومیت روی آنها مشاهده نشد و به نظر می‌رسد به دلیل استرس دچار بدحالی شده باشند ولی باز هم برای اطمینان از سلامت دانش آموزان، تمامی آنها زیر نظر قرار دارند.

وی ضمن دعوت به آرامش خانواده‌های این دانش آموزان و تمامی اولیاء و مربیان این مدرسه و مدارس دخترانه سطح استان سمنان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود اخبار را از مراجع معتبر دریافت و در چنین شرایطی از پرداختم به شایعات به طور جد پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار