طنین زنگ نیکوکاری در مدارس استان سمنان

۲۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم در استان سمنان فعالیت می کنند

سمنان (پانا) - همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، زنگ نیکوکاری در مدارس استان سمنان و به صورت نمادین در مدرسه پسرانه شهید قزوهی سمنان به صدا درآمد و در این مراسم دانش‌آموزان، کمک‌های خود را به هم سن و سالان نیازمند خود اهدا و در ساختن عیدی شاد برای آنها مشارکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طنین زنگ نیکوکاری در مدارس استان سمنان

دانش آموزان مدرسه شهید قزوهی سمنان که در زنگ نمادین نیکوکاری، با شعار «هر روز عیدی دیگر است» به استقبال جشن نیکوکاری رفتند، هدایای نقدی و غیرنقدی خود را در آستانه سال نو به هم سن و سالان نیازمند خود اهدا کردند.

۲۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم در استان سمنان فعالیت می کنند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پانا، ضمن تشکر از کمک های دانش آموزان، با بیان اینکه در سال جاری با هدف کمک به نیازمندان در آستانه سال نو و با شعار «هر روز عیدی دیگر است» ، به اسقبال جشن نیکوکاری رفته ایم، گفت: علاوه بر برپایی ۲۲ پایگاه در میادین و معابر اصلی در سطح شهرهای استان، ۱۶۱ مرکز نیکوکاری استان نیز آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست را دارند.

محمد حسین ذوالفقاری، با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری از اول بهمن تا ۲۹ اسفند در حال برگزاری است، افزود: هم اکنون قریب به ۱۷ هزار خانواده و به عبارت دیگر بالغ بر ۳۳ هزار نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان قرار دارند. سال گذشته نیز در جشن نیکوکاری ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

وی از تحت پوشش قرارگرفتن ۶ هزار دانش آموز و بیش از ۴۰۰ دانشجو در کمیته امداد استان سمنان خبرداد و خاطرنشان کرد: قریب به ۱۰۰ نخبه تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد استان قرار داشته و در ۱۱ ماهه نخست سال بالغ بر ۵ میلیارد تومان بسته‌های حمایتی تحصیلی به این مددجویان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، در ادامه از برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در نماز جمعه‌ روزهای ۱۹ و ۲۶ اسفندماه نیز خبرداد و گفت: مردم نیکوکار استان سمنان، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ بانک ملی واریز کنند. همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

ذوالفقاری، آغاز رویداد بزرگ نیکوکاری با نام « دور بهشت در هشتاد و چهار روز » را از ۲۳ بهمن ماه اعلام کرد و افزود: این رویداد تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ با هدف تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی شب عید و ماه رمضان و بسته‌های بهداشتی، تعمیر، خرید و احداث مسکن پرداخت کمک هزینه فرانشیز بیماران صعب العلاج به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به مردمی‌سازی فعالیت‌های کمیته امداد تصریح کرد: ۱۶۱ مرکز نیکوکاری نیز در استان فعالیت دارد که کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را از ابتدای بهمن ماه آغاز کرده‌اند و تا پایان اسفندماه نیز کمک‌های خیران را جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان همچنین از اجرای پویش نذر قربانی به نیت سلامتی و‌ تعجیل فرج امام عصر(عج) و توزیع گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۳۸ و یا کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۳۰ مربع در این طرح همکاری کنند.

ذوالفقاری، ضمن دعوت از عموم مردم و خیران استان سمنان برای حضور در جشن و مشارکت در کمک به مددجویان در روزهای پایانی سال، بیان کرد: غرفه‌های سطح شهر مساجد مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار