مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد:

ضرورت تقویت نقش مدارس شاهد، در مباحث فرهنگی، آموزشی و تربیتی

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بر ضرورت تقویت نقش مدارس شاهد، در مباحث فرهنگی، آموزشی و تربیتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تقویت نقش مدارس شاهد، در مباحث فرهنگی، آموزشی و تربیتی

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه ستاد مدارس شاهد ضمن تبریک ایام ماه شعبان درخصوص اهمیت مدارس شاهد بیان کرد: توقع ما از مدارس شاهد به دلیل هویتی انقلابی و ملی که دارند بسیار بالا است و این جریان با تلاش مدیران دو چندان شده است؛ به طوری‌ که اشتیاق نسبت به ثبت نام در مدارس شاهد را افزایش داده است.

وی در ادامه افزود: لازم است که مدارس شاهد در مباحث فرهنگی و آموزشی و تربیتی، نقش بیشتری را ایفا کنند؛ چرا که از شرایط مطلوب تری برخوردار هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مورد دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: در آستانه سال نو هستیم و دل و جان خود را با دیدار خانواده شهدا جلا دهیم؛ بنابراین بازدید از خانواده شهدا را با برنامه‌ریزی منسجم پیگیری کنید، که حتما در روز شهید نسبت به خانواده شهدا انجام وظیفه کنیم.

آرمان کادری رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان قرچک مدارس شاهد را از حساس ترین مدارس خواند و گفت: همیشه نسبت به مدارس شاهد حساسیت‌های ویژه ای وجود دارد، که اقدامات این مدارس دارای آثار و برکات فراوان است.

وی با تاکید بر نظارت همیشگی بر روی مدارس، تشریح کرد: خانواده‌ها از همه ما، انتظار عدالت رفتاری و آموزشی دارند بنابراین نظارت و پایش مستمر داشته باشید که شرمنده خانواده شهدا نشویم.

وی در پایان در خصوص مباحث تربیتی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت خاطر نشان کرد: ۲۱ اسفند روز شهید را در منطقه تبدیل به جریان واحد کنیم تا همه دانش آموزان از فضایل شهدا در قالب یادواره‌های مدرسه‌ای بهره‌مند شوند.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار