مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢:

مجتمع فاخر مدارس شاهد و ایثارگر در منطقه ١٢ تهران احداث می‌شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٢ تهران، از احداث مجتمع فاخر مدارس شاهد و ایثارگر در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع فاخر مدارس شاهد و ایثارگر در منطقه ١٢ تهران احداث می‌شود

احمدرضا اصلانی در جشن اعیاد شعبانیه دانش‎‌آموزان دبیرستان دوره اول شاهد روشنگر این منطقه گفت: با احداث مجتمع فاخر مدارس شاهد و ایثارگر منطقه ١٢، شش مدرسه کنونی شاهد و ایثار این منطقه به مجتمع مذکور که یکی از مجهزترین مراکز تحصیلی در نوع خود خواهد بود نقل مکان خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خاطره‌ای از حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، حُبّ ائمه اطهار (ع) را موجب عاقبت به خیری و نجات در روز قیامت عنوان کرد و افزود: لازم است تا با تمسک به دامان پاک اهل بیت(ع) و تقویت ایمان و اراده خود، منویات رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و راه را بر انواع هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ببندیم.

در پایان جشن اعیاد شعبانیه در دبیرستان شاهد روشنگر و در روز جانباز، با اهدای شاخه‌های گل، تقدیرنامه و هدایا از ٢۵ نفر از پدران جانباز حاضر در مجلس تقدیر شد.

هم اکنون شش مدرسه شاهد و ایثارگر در منطقه ١٢ تهران مشغول به فعالیت‌ هستند که اسامی و مقاطع تحصیلی‌شان به این شرح است: سه مدرسه دخترانه با عنوان روشنگر از مقطع ابتدایی تا دوره دوم متوسطه، ابتدایی پسرانه شهید برهان مجرد، متوسطه دوره اول پسرانه ارشاد و متوسطه دوره دوم شهید مدرس (مدرس2).

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار