بررسی جهش قیمت 6 خودروی پرفروش داخلی + نمودار تغییر قیمت

تهران (پانا) - بررسی پانا از وضعیت معامله 6 خودروی پرفروش داخلی نشان می‌دهد که در یک ماه گذشته خودروی رانا 95 میلیون تومان، ساینا 85 میلیون تومان، کوییک R پلاس 100 میلیون تومان و دنا 120 میلیون تومان و تیبا صندوق دار 75 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است اما در این میان بیشترین جهش قیمت مربوط به خودروی تارا اتوماتیک است که در کمتر از یک ماه با 350 میلیون تومان افزایش همراه بوده است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی جهش قیمت 6 خودروی پرفروش داخلی + نمودار تغییر قیمت

در یک ماه گذشته 6 خودروی پرفروش داخلی با نوسانات قیمت ارز نوسانات قیمتی بالایی را تجربه کرده است.

وضعیت خریدوفروش خودروی رانا

خودروی رانا 595 میلیون تومان مبادله می‌شود و این در حالی است که این خودرو یک ماه پیش و اوایل بهمن‌ماه 450 میلیون تومان معامله شده است و افزایش قیمت 95 میلیونی را تجربه کرده است.

وضعیت خریدوفروش خودروی ساینا

بررسی وضعیت معامله خودروی ساینا نشان می‌دهد که این روزها با مبلغ 390 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود درحالی‌که حدود یک ماه قبل باقیمت 305 میلیون تومان خریدوفروش شده و افزایش قیمت 85 میلیون تومانی داشته است.

وضعیت خریدوفروش خودروی کوییک

خودروی کوییک R پلاس از آن دسته خودروهای پر تقاضایی است که در کمتر از یک ماه اخیر با جهش ناگهانی قیمت عجیبی روبه‌رو شد. این خودرو در فاصله 4 بهمن تا 8 بهمن‌ماه ناگهانی با جهش قیمت به عدد 400 میلیون تومان رسید و از آن روز تا امروز که 10 اسفندماه است 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با مبلغ 500 میلیونی معامله می‌شود.

وضعیت خریدوفروش خودروی دنا

بررسی قیمت خودروی دنای معمولی نشان می‌دهد که این خودرو این روزها با عدد 710 میلیون تومان مبادله می‌شود، درحالی‌که یک ماه پیش این خودرو با مبلغ 590 میلیون تومان معامله می‌شد و با جهش قیمتی 120 میلیون تومانی در یک ماه اخیر همراه بوده است.

وضعیت خریدوفروش خودروی تارا

بررسی قیمت خودروی تارا اتوماتیک نشان می‌دهد که این خودرو یک ماه پیش با مبلغ 750 میلیون تومان معامله می‌شده درحالی‌که این روزها با جهش 350 میلیون تومانی همراه شده و با مبلغ 1 میلیارد تومان معامله می‌شود.

وضعیت خریدوفروش خودروی تیبا

خودروی تیبا این روزها با قیمت 380 میلیون تومان معامله می‌شود و یک ماه پیش این خودرو 305 میلیون تومان بود. در یک ماه اخیر تیبا صندوق‌دار 75 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار