با 300 میلیون تومان چه ماشینی می‌توان خرید + جدول قیمت

تهران (پانا) - باوجود پایین آمدن قیمت دلاردر یکی دو روز اخیر، هنوز بازار خریدوفروش خودروهای دست ‌دوم در آستانه نوروز رونق نگرفته است. به گفته نمایشگاه‌داران خودرو فروشندگان دست نگه داشته‌اند تا از تثبیت قیمت دلار مطمئن شوند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
با 300 میلیون تومان چه ماشینی می‌توان خرید + جدول قیمت

در آستانه نوروز به دلیل تمایل برای سفر عموماً صاحبان خودرو ترجیح می‌دهند فروش خودروی خود را به بعد از عید واگذار کنند. البته اسفندماه امسال بازار معامله خودروهای دست دوم با نوسانات بسیار زیادی همراه شد. در روزهای اخیر خبر آزادسازی دلارهای ایران در عراق و از سوی دیگر مذاکره با عربستان قیمت دلار را از روند صعودی که طی کرده بود، پایین کشید و همین موضوع بر قیمت خودرو و حتی تمایل به فروش صاحبان خودرو بسیار تأثیرگذار است.

به گفته یکی از نمایشگاه داران خودرو در آستانه نوروز بازار خرید و فروش ماشین دست دوم رونق دارد اما با پایین آمدن قیمت دلار فروشندگان عمدتاً مدتی زمان معامله خودروی‌شان را به تعویق می‌اندازند تا سرنوشت قیمت دلار مشخص شود و به تثبیت برسد.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که با یک سرمایه 300 میلیونی ماشین صفر یا دست دوم با کمترین کارکرد می‌توان خرید، اما صرفاً پراید، کوییک و تیبا گزینه‌هایی است که برای فروش گذاشته شده اما خودروهای دست دوم با کارکرد بیشتر شامل پراید111، پژو 206SD، تیبا، صندوق‌دار، پژو 405 و سمند LX با کارکرد بالا و سال تولید دهه 90 و اواخر دهه 80 می‌توان خرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار