با سرمایه 100 تا 200 میلیون تومانی چه ماشینی می‌توان خرید؟

تهران (پانا) - در اوایل سال با جهش قیمت خودرو، خریدوفروش خودروهای دست‌دوم رونق گرفته بود اما حالا با افزایش قیمت خودروهای دست‌دوم با سرمایه 100 تا 200 میلیون تومان دیگر نمی‌توان مانند 5 ماه پیش به‌راحتی خودروی دست‌دومی با کارکرد زیر 100 هزار کیلومتر خرید و صرفاً می‌توان خودرویی دست چندم با مصرف بیش از 200 هزار کیلومتر تهیه کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
با سرمایه 100 تا 200 میلیون تومانی چه ماشینی می‌توان خرید؟

در مهرماه امسال پانا گزارشی درباره وضعیت خریدوفروش خودروهایی با قیمت 100 تا 200 میلیون تومان منتشر کرد و بررسی‌ها نشان می‌داد که با چنین سرمایه‌ای در آن زمان هم صرفاً امکان خرید خودروی دست‌دوم وجود داشت اما با کارکردی کمتر از 100 هزار کیلومتر.

حالا بعد از گذشت 5 ماه بررسی وضعیت معاملات خودروهایی باقیمت 100 تا 200 میلیون تومان نشان می‌دهد همان خودروهای دست‌دوم را با کارکرد زیر 200 هزار کیلومتر نمی‌توان خرید.

خودروهایی مانند تیبا و کوییک دست‌دوم در این بازه قیمتی به‌ندرت وجود دارد و این نشان می‌دهد که خرید خودروی دست‌دوم نسبت به 5 ماه پیش بسیار سخت‌تر شده است.

رضا سهرابی، یکی از نمایشگاه‌داران خودرو در گفت‌وگو با پانا عنوان می‌کند: «در آستانه نوروز خریدوفروش خودرو رونق داشت زیرا عمدتاً خانواده‌ها برای سفرهای عید درصدد تهیه خودرو بودند حتی در حد دست‌دوم اما امسال بازار خریدوفروش خودروی دست‌دوم هم کاملاً به رکود رفته است و دلیل این موضوع بالا بودن قیمت خودروهای دست چندم است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار