مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

امور تربیتی، صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان طی پیامی، فرارسیدن ۸ اسفندماه، سالروز تاسیس امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفت و افزود: امور تربیتی، صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی، صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر است

متن پیام علیرضا کُرد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امور تربیتی که از آن به عنوان " صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر" یاد می شود، نهاد جریان ساز فرهنگی است که از بطن انقلاب اسلامی به دست دو معلم و معمار شهید تاسیس و جان گرفت، تا دانش آموزان را به ارزش های اسلامی ترغیب کند.

مهمترین هدف تشکیل نهاد امورتربیتی، دفاع از مرزهای اعتقادی، حفظ دستاوردهای نظام، تبیین ارزش های انقلاب و انتقال مفاهیم آن به نسل های حاضر و آینده است.

بسیاری از این ساحت‌های شش گانه تعلیم و تربیت می بایست در امور تربیتی مورد توجه قرار گیرد که تعلیم و تربیت عبادی و اخلاقی از جمله این ساحت‌هاست و قطعا پویایی حوزه امور تربیتی منجر به دستیابی به ساحت‌هاش شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس امورتربیتی و همچنین گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر، از همه همکاران و پویندگان پهنه تعلیم تربیت خواستارم که با اتصال به سرچشمه های فیاض معنویت و عترت، در صراط مستقیم هدایت و ولایت گام هایی استوار، محکم و مطمئن بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار