مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی استان سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی استان سمنان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در عمارت خیل خان مهدیشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی استان سمنان برگزار شد

در این برنامه از موثرین پرورشی و فرهنگی استان شامل پیشکسوتان روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان حوزه پرورشی، مدیران موفق در فعالیت های تربیتی، مربیان و معاونین برگزیده پرورشی، مربیان سازمان دانش آموزی، سرگروه‌های درس تفکر و سبک زندگی، پرورشی و مشاوره، مدیران دارالقرآن ها، مسئولین تشکل های دانش آموزی استان، مدیران کانون ها و اردوگاه ها، رابطین پرورشی مدارس استثنایی، معلمان هنرمند، معلمان مولف، مشاوران اپراتورهای خط ۱۵۷۰ و مبلغین مذهبی، جمعا به تعداد ۱۶۳ نفر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مردم ایران، محکم و استوار پای آرمان های امام(ره)، انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، در مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی استان سمنان در عمارت خیل خان مهدیشهر، با بیان اینکه مردم ایران، محکم و استوار پای آرمان های امام(ره)، انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند، گفت: همین ایستادگی سبب شده تا انقلاب اسلامی توانمند بایستد. امروز جمهوری اسلامی در راس تحولات جهانی قرار گرفته و تلاش چندین ساله دشمنان غربی، عربی و عبری ایران در تضعیف جبهه مقاومت سوریه، عراق و لبنان با هدف ناکامی انقلاب در منطقه نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن انصاری نیا، با اشاره به اینکه دشمن همواره برای ایجاد دوقطبی سازی و شکاف در جامعه ایرانی توطئه می کند، خاطرنشان کرد: بدخواهان ملت ایران به دنبال آن هستند تا اقشار مختلف مردم را مقابل هم قرار داده و با همه وجود تلاش می‌کنند مانع فعالیت های دولت خدمتگزار شوند و جامعه ایرانی را با تروریسم رسانه ای و ابزار تحریف و دروغ ناامید کنند.

وی با عنوان این مطلب که دشمن با ابزار های مختلف به دنبال کند کردن حرکت نیروهای انقلابی برای پیشرفت جامعه ایرانی است، افزود: با یاری خداوند، مسیر نورانی خدمتگزاری به مردم را با بکارگیری و راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد؛ زیرا مردم ایران محکم و استوار پای آرمان های امام راحل، نظام، انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با بیان اینکه نظام در بُعد اقتصادی، در این طرح های شکننده توسط دشمنان، خوب عمل کرد، تصریح کرد: به قول کشور آلمان، اگر این تحریم ها و این هجمه های اقتصادی و ... در هر کشوری رخ می داد، یقینا در طی ۶ ماه فروپاشی حاکمیت را داشتیم اما با کمک مردم، ۴۴ سال مقاومت کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار