با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ کار خیر در میان جامعه دانش‌آموزی

نمایش فیلم‌های مستند خیرین مدرسه‌ساز در مدارس شهر تهران آغاز شد

تهران (پانا) - فیلم‌های مستند تلویزیونی خیرین مدرسه‌ساز،ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، اکبر ابراهیمی، مشاور و نماینده وزیر در جامعه خیرین مدرسه‌ساز و نعمت بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در مناطق 9، 4 و یک شهر تهران با حضور دانش‌آموزان، اولیای مدارس و معلمان و مدیران مناطق و مدارس به نمایش درآمد و با استقبال دانش‌آموزان تهرانی مواجه شد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم‌های مستند خیرین مدرسه‌ساز در مدارس شهر تهران آغاز شد

براساس برنامه ریزی انجام شده در مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران پس از رونمایی از این فیلم های مستند، در روزهای گذشته، مراسم اکران این فیلم ها در سینما فلسطین تهران انجام شد و در مرحله جدید و از صبح امروز اکران مستند خیرین مدرسه ساز در مدارس شهر تهران آغاز شد.

در مراسم امروز، فیلم مستند ناصر قفلی در مدرسه احداثی ایشان در منطقه 9 تهران و با حضور دانش آموزان و اولیای مدرسه و مدیر منطقه به نمایش گذاشته شد. همچنین فیلم حاج اکبر ابراهیمی، خیر مدرسه ساز کشوری در مدرسه شهید علی ابراهیمی در شهرک لویزان یک منطقه چهار تهران با حضور دانش آموزان دختر این مدرسه و همچنین مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، کاظم دلیلی، نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، غلامعلی افروز، استاد دانشگاه تهران، هادی زمانی نژاد مدیر منطقه 4 و اولیای مدرسه برگزار شد. همچنین فیلم مستند نعمت بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در مدرسه زرگر کاشانی در منطقه یک تهران با حضور دانش آموزان این مدرسه، مدیر عامل مجمع تهران و همسر آقای بنی آدم اکران شد.

از دهم تا بیستم اسفند سال جاری 10 مستند تلویزیونی خیرین مدرسه ساز در بیش از 4 هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی شهر تهران برای دانش آموزان و اولیاء آنان در مدارس پایتخت به نمایش درمی آید

از جمله نکات قابل توجه در اکران دانش آموزی فیلم های مستند خیرین مدرسه ساز شهر تهران می توان به برگزاری مسابقه «روایت نگاری دانش آموزی از کار خوب خیرین مدرسه ساز»اشاره کرد که براساس برداشت آزاد دانش آموزان پس از نمایش فیلم انجام می شود و دیدگاه دانش آموزان در مورد امر خیر مدرسه سازی اعلام می شود.

طبق برنامه ریزی به عمل آمده از دهم تا بیستم اسفند سال جاری 10 مستند تلویزیونی خیرین مدرسه ساز در بیش از 4 هزار مدرسه دولتی و غیردولتی شهر تهران برای دانش آموزان و اولیاء آنان در مدارس پایتخت به نمایش درمی آید.

توسعه فرهنگ مدرسه سازی از طریق دانش آموزان از جمله اهداف این طرح جدید به شمار می آید.
استقبال دانش آموزان از اکران این فیلم های مستند و رضایتمندی خیرین از حضور در جمع پر نشاط دانش آموزان از ویژگی های روز اول اکران فیلم های مستند خیرین مدرسه ساز در مدارس شهر تهران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار