با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز انجام شد:

اکران مستند خیرین مدرسه‌ساز ویژه دانش‌آموزان شهر تهران در سینما فلسطین

تهران(پانا) - به همت آموزش و پرورش پایتخت و با همکاری سازمان دانش‌آموزی شهر تهران طى سه روز متوالى، مستندهاى خیرین مدرسه‌ساز روزانه در سه سانس اکران و سینما فلسطین، میزبان دانش‌آموزان مناطق نوزده گانه شهر تهران بود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اکران مستند خیرین مدرسه‌ساز ویژه دانش‌آموزان شهر تهران در سینما فلسطین

با هدف آشنایى بیشتر دانش آموزان با خیرین مدرسه ساز و در راستاى ترویج فرهنگ خیرى و نهادینه سازى انجام کار خیر در جامعه، آغاز اکران ١٠ مستند تلویزیونى انسان سازان (با موضوع خیرین مدرسه ساز)، ویژه دانش آموزان شهر تهران با حضور کریمیان مدیرکل، قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، ابراهیمی خیر نیک اندیش در سینما فلسطین آغاز شد.

بر این اساس به همت آموزش و پرورش پایتخت و با همکاری سازمان دانش آموزی شهر تهران طى سه روز متوالى، مستندهاى خیرین مدرسه ساز روزانه در سه سانس اکران و سینما فلسطین، میزبان دانش آموزان مناطق نوزده گانه شهر تهران بود.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ارزشمندی مجموعه مستند انسان سازان که با موضوع خیرین مدرسه ساز ساخته شده است اظهار کرد: در آموزش و پرورش شهر تهران تاکنون اقدامات معنوی ارزنده ای در خصوص مدرسه سازی و کار خیر انجام شده که برای اولین بار، این فرصت تبدیل به یک مستند شده که مى تواند نقش بسزایى در نهادینه شدن فرهنگ کار خیر در جامعه داشته باشد.

همچنین اکبر ابراهیمى؛ خیر نیک اندیش شهر تهران که تا کنون بیش از ٢٥٠ مدرسه ساخته و اقدامات خیرى ارزشمندى در سطح کشور داشته است، اظهار کرد: باید حتى از خواب و خوراک خود زده و در راه گره گشایى از مشکلات مردم گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار