معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

تجلیل از همکاران حوزه پرورشی محدود به هفته تربیت اسلامی نیست

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز به مناسبت آغاز هفته تربیت اسلامی گفت تجلیل از همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی صرفا محدود به هفته تربیت اسلامی نیست و همه فعالیت‌ها در تمامی سطوح در واقع نوعی فعالیت تربیتی است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از همکاران حوزه پرورشی محدود به هفته تربیت اسلامی نیست

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صبح امروز در حین بازدید از معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و عرض تبریک به بهانه آغاز روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی عنوان کرد: با همکاری بسیج فرهنگیان استان البرز، معاونت آموزش ابتدایی در اداره کل، مناطق و مدارس استان روز امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را گرامیداشتند.

وی با اشاره به تمام ساحتی بودن مسئله تربیت و آموزش دانش آموزان عنوان کرد: آموزش و پرورش از هم جدا نیستند و این حرکت؛ در جهت رویکرد تمام ساحتی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز است.

حسینی اضافه کرد: در همین راستا امروز مطابق با برنامه ریزی قبلی این معاونت همکاران حوزه آموزش ابتدایی در اداره کل با حضور در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی از همکاران این حوزه تجلیل کردند.

معاون آموزش ابتدایی در ادامه گفت: همچنین در تمامی مناطق آموزش و پرورش استان نیز این اقدام انجام پذیرفت و همکاران حوزه پرورشی مورد تجلیل قرار گرفتند. علاوه بر این در تمامی مدارس ابتدایی استان نیز مطابق با هماهنگی قبلی مدیران و کادر مدرسه از مربیان و معاونین پرورشی مدارس تقدیر به عمل آوردند.

حسینی در پایان بیان کرد: تجلیل از همکاران حوزه پرورشی و فرهنگی صرفا محدود به هفته تربیت اسلامی نیست و همه فعالیت ها در تمامی سطوح در واقع نوعی فعالیت تربیتی است. بر همین اساس از همه این عزیزان از جمله آموزگاران محترم که علاوه بر آموزش به موضوع مهم پرورش دانش آموزان نیز توجه می کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار