جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران خبر داد:

اجرای طرح توسعه حرم امام حسین(ع) با مساحت ۶۰۰ هزارمترمربع

اسلامشهر (پانا) - جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران در اسلامشهر از اجرای طرح توسعه حرم امام حسین(ع) در کشور عراق با مساحت در حدود ۶۰۰ هزار مترمربع خبر داد که تاکنون ۱۶۸ هزار مترمربع آن در فاز اول ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توسعه حرم امام حسین(ع) با مساحت ۶۰۰ هزارمترمربع

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم گلریزان بازسازی عتبات عالیات کشور عراق در سالن شهید آوینی شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: دعوت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا از مردم برای انجام اعمال خیر بود، چرا که سیدالشهدا(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و می‌بایست در راه کسب رحمت الهی از مال خود انفاق کنیم و کمک به عتبات عالیات یک نوع سرمایه‌گذاری است.

در ادامه، مسعود اسماعیل بیگی، جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران نیز در سخنانی بیان کرد: ایرانیان همت بسیار بلندی در راه بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق دارند و تاکنون ۲۰۰ پروژه بازسازی و به‌سازی انجام شده است.

وی افزود: حرم‌های عتبات عالیات در کشور عراق مربوط به ۵۰۰ سال پیش است. زیباترین حرم در حال بازسازی مربوط به حرم حضرت علی (ع) است که با حضور مهندسین ایرانی در حال تکمیل است و طرح توسعه حرم امام حسین (ع) نیز با مساحت در حدود ۶۰۰ هزار مترمربع در حال اجراست که تاکنون ۱۶۸ هزار مترمربع آن در فاز اول ساخته شده است.

اسماعیل‌بیگی تصریح کرد: دشمنان منطقه در صدد بودند از توفیق بازسازی عتبات عالیات توسط ایرانیان جلوگیری کنند و توطئه آتها خنثی شد.

در این جلسه، که روسای ستادبازسازی شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران و اسلامشهر نیز حضور داشتند،خیرین و نیکوکاران شهرستان اسلامشهرکمک‌های مالی خود را در راستای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند و پرچم حرم امام حسین(ع)نیز به میان حاصرین توسط خدام آورده شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زینب عارفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار