امام جمعه شهرستان اسلامشهر :

سرمایه کشور ایران نسل جوان است

اسلامشهر(پانا)-امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه گفت، سرمایه کشور ما نسل جوان است که این سرمایه می‌بایست افزایش پیدا کند و مسئولان در نظر داشته باشند باید مسائلی از جمله، ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان را حل کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه کشور ایران نسل جوان است

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی شهرستان برگزار شد، در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و نیمه شعبان اظهار کرد: امام زمان(عج) موعودی است که به همه ملت‌ها وعده داده شده و روزی ظهور خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: سوالی که همگان دارند، این است که فایده انتظار در دوران غیبت چیست و می‌بایست در جواب گفت، در زمان غیبت امام زمان(عج) امامت ایشان ادامه دارد و امام از دیدگاه ما غایب است ولی حضور دارند و مدیریت عالم هستی بر عهده ایشان است.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: می‌بایست زندگی خود را در دوران غیبت امام عصر(عج) سر و سامان دهیم و به وظایف خود عمل کنیم و منتظر ظهور باشیم.

حجت‌الاسلام برقراری در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به روز جوان تأکید کرد: سرمایه کشور ما نسل جوان است و این سرمایه می‌بایست افزایش پیدا کند و مسئولان در نظر داشته باشند باید مسائلی از جمله، ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر با اشاره به مناسبت‌‌های هفته خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های هفته روز احسان و نیکوکاری را داریم که در آستانه سال جدید می‌بایست دل خانواده‌های کم برخوردار را نیز شاد کرد.

وی در رابطه با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ادامه داد: با کارشناسی در شهرستان اسلامشهر، زمین‌هایی که قابلیت کاشت درخت دارند، باید در آنها درخت کاشته شود.

امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: در زمینه نوسانات ارز در سطح کشور بخشی ار موضوع در ارتباط با توطئه‌های دشمن است و می‌بایست مسئولان کشور مشکلات ارزی را از ریشه حل کنند.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار