دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قم عازم مناطق عملیاتی شد

قم (پانا) - دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پسران استان قم، امروز از نواحی یک و چهار آموزش و پرورش عازم مناطق عملیاتی جنوب شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قم  عازم مناطق عملیاتی شد

دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران استان قم و نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی نواحی یک و چهار، با بدرقه مسئولان سپاه و آموزش و پرورش امروز از 6 واحد آموزشی متوسطه دوم نواحی یک و چهار عازم مناطق عملیاتی جنوب شد.

در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ناحیه یک آموزش و پرورش، یکی از راویان دفاع مقدس و پیشکسوت واحد تخریب لشکر 17 طی سخنانی اهمیت اردوهای راهیان نور را با ذکر خاطراتی از شهیدان والامقام صالحی خوانساری و شفیعی یادآور شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسل به اهل بیت(ع) و نیز حضور متبرک خادمان و پرچم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) همراه بود و در پایان، دانش آموزان هنرستان امام رضا(ع) و دبیرستان های طاهباز و هدایتی 3 با ادای احترام به مزار شهیدان والامقام، در قالب دو دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

در مراسم فوق، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، مدیران واحدهای آموزشی و تعدادی از والدین دانش آموزان حضور داشتند.

آئین بدرقه دانش آموزان دبیرستان های معلم، فرهیختگان و شهید صدر ناحیه چهار آموزش و پرورش نیز با حضور سید علی محمدی مدیر ناحیه چهار و با قرائت زیارت عاشورا در سالن اجتماعات دبیرستان شهید صدر برگزار شد؛ دانش آموزان این ناحیه نیز در قالب دو دستگاه اتوبوس راهی زیارت یادمان های شهدا در مناطق جنوب شدند.

در مراسم بدرقه دانش آموزان نواحی یک و چهار، علی اکبر شفیعی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم و فرماندهان حوزه های یک و چهار دانش آموزی نیز حضور داشتند.

دومین کاروان دانش آموزی نواحی یک و چهار روز جمعه اعزام خواهد شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار