طرح استقبال از بهار در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل از اجرای طرح استقبال از بهار برای خدمات‌رسانی بهتر به میهمانان نوروزی از سوی مناطق پنج‌گانه شهرداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح استقبال از بهار در اردبیل اجرا می‌شود

محمود صفری، شهردار اردبیل در جلسه استقبال از بهار گفت: طرح استقبال از بهار در حوزه‌های مختلف فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری و فرهنگی و به منظور آمادگی برای استقبال از مهمانان نوروزی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل با اجرای این طرح آماده پذیرش مسافران و گردشگران است، گفت: مناطق پنج گانه شهرداری اردبیل تدابیر لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ کرده اند.

شهردار اردبیل افزود: ایام عید نوروز و سفر‌های نوروزی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر و جذب گردشگر است بنابراین تلاش می‌کنیم در این مدت میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

صفری یادآورشد: در قالب طرح استقبال از بهار، برنامه‌هایی از جمله کاشت گل‌های فصلی و درختان زینتی در فضا‌های سبز شهری، نظافت عمومی مناطق مختلف شهر، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و خط‌کشی مجدد خیابان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی و نصب و اجرای روشنایی معابر شهر، نصب بنر‌های خیرمقدم و تبریک سال نو و تهیه سفره هفت‌سین در میادین شهر را از دیگر بخش‌های طرح استقبال از بهار در این شهر عنوان کرد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: مناطق پنج‌گانه شهرداری ساماندهی سرویس‌ها بهداشتی عمومی را در اولویت قرار خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار