پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع)

اصفهان (پانا) - مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان  به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع)

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شعبان که مَهِ سُرور هر مرد و زن است
تابان ز وجود جلوه چار تن است
هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین
هم مولد پاک حجت بن الحسن است

سوم شعبان ولادت با سعادت امام سوم شیعیان که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است.

همچنین میلاد با سعادت قمر بنی هاشم که در چهارمین روز از ماه باعظمت شعبان به عنوان روز جانباز نامگذاری شده تجلی‌گر راستین ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده‌اند و در لبیک به دعوت پیر و مرادشان جان‌های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست کردند.

بر این اساس و ضمن آرزوی بهره‌گیری هر چه بیشتر مسلمانان از فیوضات شعبان المعظم، بر خود فرض می‌دانم که این دو مناسبت معنوی و ارزشمند را به تمام پاسداران غیور و جانبازان عزیز ایران اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و سربلندی همیشگی تمام هموطنان را از خدای متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار