مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی از استان اصفهان به مشهد مقدس

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت در مرحله اول ۴۶۰ دانش‌آموز از چهل و یک ناحیه و منطقه استان به اردوی دانش‌آموزی زیارت اولی‌ها اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان زیارت اولی از استان اصفهان به مشهد مقدس

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان درباره سفر دانش‌آموزان استان اصفهان به اردوی زیارتی مشهد مقدس گفت: امیدواریم دانش آموزان از این فرصت زیارتی به خوبی استفاده کنند.

وی همچنین برگزاری اردو را به عنوان یک فعالیت مکمل تربیتی دانست و گفت: علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع) برنامه های مختلف اردویی، فرهنگی و تفریحی و ورزشی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

رحمتی تاکید کرد: در مرحله اول ۴۶۰ دانش‌آموز از چهل و یک ناحیه و منطقه استان به اردوی دانش‌آموزی زیارت اولی‌ها اعزام می‌شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان تصریح کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به مشهد مقدس ارتقای معنویت نوجوانان، رشد فرهنگی و تربیتی، آشنایی بیشتر عزیزان با ولایت و... دانش‌آموزان دانست.

اکبر رحمتی ادامه داد: دانش‌آموزان پسر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم که تاکنون نتوانسته‌اند به مشهد مقدس مشرف شوند از تاریخ 12 تا 17 اسفند طی گزینش در این اردوی زیارتی شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار