برگزاری جلسه هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی جشن احسان و نیکوکاری در استان اصفهان

جلسه هماهنگی برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در استان اصفهان با حضور اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین امید رضا بصیری، کارشناس سازمان دانش آموزی استان اصفهان، ناصر علی خاصی، رییس اداره شبکه های مردمی و یعقوب سرلکی، رییس اداره اجرایی مشارکت‌ها کمیته امداد برگزار شد.

در این جلسه که به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص برپایی هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن احسان و نیکوکاری برگزار شد؛ اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به حضار، در رابطه با اهمیت و جایگاه کمک کردن و همیاری در امور خیریه نکاتی را بیان کرد.

وی تاکید کرد: در جشن نیکوکاری که هر سال در مدارس سراسر کشور برگزار می شود هدف اصلی اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و ترویج سنت حسنه اسلامی انفاق در بین دانش آموزان و در سطح جامعه است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: جشن نیکوکاری و احسان از یکی از فرصت های پیش روی آموزش و پررورش برای تحقق اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است و برای اجرای آن همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا علاوه بر این موضوع نیازمندان را نیز یاری رسانیم.

در پایان جلسه نیز اعضا در زمینه نحوه برگزاری این مراسم نظرات خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار