برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن نیکوکاری

اردبیل (پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن نیکوکاری در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن نیکوکاری

در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن نیکوکاری و مشارکت گسترده و حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان، جلسه هماهنگی با حضور معاون پرورشی وفرهنگی ، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارشناسان سازمان دانش آموزی در اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

در این جلسه غفور حضوری، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت : ما با تاسی از آموزه های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن نیکوکاری و ترویج فرهنگ انفاق و احسان و توسعه فرهنگ مشارکت در جامعه، از مدیران و مربیان مدارس خواست نسبت به برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن و جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان و اولیای گرامی آنان تلاش کنند.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان تصریح کرد: بایستی تلاش کنیم تا فرهنگ نیکوکاری در جامعه نهادینه شده و فقط مختص به یک روز نباشد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد مراسم جشن نیکوکاری امسال پرشورتر از سنوات گذشته در مدارس سراسر استان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار