با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش

جشن نیکوکاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش، جشن نیکوکاری ۱۴ اسفند در مدارس سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

جلسه جشن نیکوکاری در کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیر کل کمیته امداد، مدیر سازمان دانش آموزی و سایر نهادهای فرهنگی تشکیل شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویداحمد در این جلسه با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت در سال جاری از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد در سال جاری برخوردار هستند.

قباد مبشری در خصوص برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس استان، گفت: در روز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد زنگ نمادین جشن نیکوکاری(زنگ احسان و نیکوکاری) در سراسر کشور نواخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید از طریق صدا و سیمای استان و فضای مجازی اطلاع رسانی دقیق در این زمینه داشته باشیم، و درگاه های الکترونیکی جهت پرداخت را حتماً به سمع و نظر همه خیرین برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شیوه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: امسال پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرهای استان برپا می شود و مردم خیر و نیکوکار استان علاوه بر حضور در این پایگاهها و دفاتر کمیته امداد می توانند با شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه در آستانه عید نوروز کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی در این جلسه نیز افزود: آمادگی داریم همانند سال‌های گذشته این جشن را در سطح مدارس برگزار کنیم.

سید نظام مرادی بیان کرد: شهرستان ها و مناطق جلسات متناظر را برگزار کنند تا انشاالله با آمادگی کامل یک جشن متفاوت از سال‌های گذشته در استان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار