دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش تاکید کرد

لزوم حضور طلاب حوزه علمیه در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت وجود طلاب حوزه علمیه در آموزش و پرورش لازم و ضروری است

کد مطلب: ۱۳۴۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حضور طلاب حوزه علمیه در آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در نشست ائمه جمعه و مدیران مناطق ۲۱گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر بحث نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین مسائل آموزش و پرورش اذعان داشت: خوشبختانه که در سال‌های اخیر روند جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش تا حد زیادی اصلاح شده است. ما معتقدیم حوزه علمیه، یک مجموعه‌ آموزشی است که به درستی هویت‌بخشی می‌کند و یک طلبه، هویت ملی و دینی را توأمان باهم دارد، لذا وجود این عزیزان در روند تعلیم و تربیت بسیار ضروری است.

حجت الاسلام نیکزاد ادامه داد: بحمدالله بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش، همکاری خوبی در جریان بوده و هست که یکی از مصادیق آن طرح امین است.

وی افزود: در پژوهشی که چندی پیش در سازمان پژوهش اتفاق افتاده نیز وجود طلاب حوزه علمیه را در آموزش و پرورش لازم و ضروری می‌دانند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به موضوع بودجه خاطرنشان کرد: باید به آموزش و پرورش نگاه فرهنگی شود و بودجه تنها شامل دستمزد کارکنان نباشد و به آموزش و پرورش به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار