دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش خبر داد؛

جذب ۲۵ هزار آموزگار جدید در سطح آموزش‌و‌پرورش کشور

تهران (پانا) - دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت شبکه‌سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید به‌صورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲۵ هزار آموزگار جدید در سطح آموزش‌و‌پرورش کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری‌ها حوزه علمیه و آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد با اشاره به نقش نیروی انسانی در ایجاد تحول اثربخش اظهار کرد: اسفندماه سال جاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ برگزار خواهد شد و در قالب این آزمون بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد تا در حوزه نیروی انسانی بتوانیم شاهد رشد شاخص‌های کیفی و عملکردی باشیم‌.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات تحولی در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش کشور توضیح داد: محتوای منابع آزمون استخدامی ماده ۲۸ شاهد تغییراتی خواهد بود همچنین ضریب اهمیت مصاحبه نسبت به آزمون افزایش پیدا خواهد کرد. بر این اساس می‌بایست در انتخاب مصاحبه‌گران به متغیرهایی مثل تخصص و تعهد عملکردی دقت کرد چرا که گزینش و انتخاب بهترین افراد برای حرفه معلمی امری مهم و ضروری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نیکزاد در پایان گفت: شبکه‌سازی در حوزه فعالیت‌های پرورشی و تربیتی می‌بایست به صورت ویژه مورد توجه متولیان حوزه تعلیم و تربیت قرار گیرد و این مهم می‌بایست با تکیه بر مفاد سند تحول بنیادین دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار