با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج؛

کاروان راهیان نور منطقه12 تهران فردا عازم مناطق عملیاتی می‌شود

تهران (پانا) - کاروان زیارتی راهیان نور آموزش و پرورش منطقه 12 تهران متشکل از 160 نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه‌های منتخب این منطقه، عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کاروان راهیان نور منطقه12  تهران فردا عازم مناطق عملیاتی می‌شود

مدیر آموزش و پرورش منطقه 12تهران با اعلام این خبر در حاشیه نشست مشترک آموزش و پرورش این منطقه با ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) گفت: کاروان زیارتی راهیان نور با هدف تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با فرهنگ و معارف دفاع مقدس به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام خواهند شد.

احمدرضا اصلانی، افزود: این کاروان، نخستین اردوی راهیان نور دانش‌آموزان پسر منطقه 12 تهران در سال تحصیلی جاری است، که به مدت چهار روز از تاریخ 26 تا 30 بهمن ماه امسال به مقصد مناطق عملیاتی شلمچه و دوکوهه برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: چهار دستگاه اتوبوس برای این اردو در نظر گرفته شده و سرنشینان هر اتوبوس را 36 نفر دانش‌آموز، دو نفر مربی، یک نفر راوی دفاع مقدس و یک نفر نماینده مدیریت آموزش و پرورش یا نماینده بسیج، تشکیل می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 12تهران، بیان کرد: کاروان راهیان نور، رأس ساعت شش صبح روز چهارشنبه 26 بهمن ماه طی آیینی نمادین به یاد آیین بدرقه رزمندگان اسلام، با حضور اولیای دانش‌آموزان و اولیای چهار آموزشگاه مقطع تحصیلی متوسطه که اعضای کاروان دانش‌آموزان آنها هستند، از مقابل هنرستان امام صادق(ع) این منطقه، اعزام خواهند شد.

نشست هماهنگی برگزاری اردوی کاروان زیارتی راهیان نور پسران، با حضور سرهنگ مسعود رکنی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی‌(ره) و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی، ناحیه مقاومت بسیج و مدیران آموزشگاه‌های منتخب، در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه 12 تهران برگزار شد.

نخستین کاروان راهیان نور دختران آموزش و پرورش منطقه 12 تهران در سال تحصیلی جاری، متشکل از 160 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه از چهار آموزشگاه منتخب این منطقه، در اوایل بهمن ماه امسال برای بازدید از مناطق عملیاتی دوکوهه و شلمچه، در قالب اردویی چهار روزه، به خوزستان اعزام شده بود.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار