آموزش و پرورش منطقه ۱۲ شهرتهران در مسابقات قرآن، عترت و نماز خوش درخشید

تهران (پانا) - دانش‌آموزان پرتلاش آموزش وپرورش منطقه ۱۲ شهر تهران در چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت ونماز به نتایج مطلوبی دست یافتند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش منطقه ۱۲ شهرتهران در مسابقات قرآن، عترت و نماز خوش درخشید

معصومه شمشادی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز از درخشش دانش‌آموزان آموزش و پرورش منطقه ۱۲شهر تهران در چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

وی گفت: این دوره از مسابقات که طی دو روز با حضور بیش از ۸۰۰ دانش آموز از مناطق ۱۹ گانه شهر تهران در دو بخش آوایی و پژوهشی به رقابت پرداختند؛ دانش آموزان منطقه ۱۲ نتایج مطلوبی را کسب کردند.

شمشادی افزود: باکسب ۴۵ رتبه استانی در مسابقات قرآن، عترت ونماز که بیشترین آمار کسب شده بین مناطق ۱۹ گانه توسط دانش آموزان این منطقه به دست آمده است، که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. امیدوارم دانش آموزان منتخب که متعاقبا برای اعزام به مرحله کشوری مشخص خواهند شد، نیز نتایج خوبی را کسب کنند.

کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز در ادامه افزود: همچنین در سی ویکمین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن حجت الاسلام والمسلمین قرائتی دانش آموزان منطقه ۱۲، به کسب ۱۹۰رتبه کشوری اول تا پنجم نائل شدند که این آمار نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز در آخر ضمن تشکر از زحمات خالصانه همه همکاران در اجرای مسابقات و همچنین سعی و تلاش مستمر دانش آموزان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت خوب منطقه انشاالله با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون و همکاری کادر اجرایی مدارس در اطلاع رسانی و پیگیری به موقع مسابقات قرآنی به دانش آموزان بتوانیم ارتقا چشمگیر و قابل توجهی در حوزه قرآن، عترت و نماز منطقه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار