برگزاری کلاس‌های هوش مصنوعی و کاربرد آن در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - کارشناس گروه‌های آموزشی منطقه ۱۲ ضمن اعلام برگزاری دوره هوش مصنوعی، یافته‌های جدید علمی را با استفاده از کاربردهای هوش مصنوعی در تحول آموزش و پرورش موثر دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های هوش مصنوعی و کاربرد آن در آموزش و پرورش

جلسه ی هوش مصنوعی و کاربردهای آن با همکاری مشارکتهای مردمی، گروههای آموزشی، تکنولوژی و کانون مدارس اسلامی مرکز با حضور محمد خزائی زارع؛ سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه 12، در سالن آموزشی_فرهنگی رفاه برگزار شد.
نسرین اشتیاقی‌راد، کارشناس گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی گفت: در این جلسه مدیران دولتی مقطع متوسطه اول و دوم، بخش فحک، همکاران و مدیران مدارس غیردولتی حضور داشتند و موضوعاتی درخصوص کاربردهای هوش مصنوعی، آموزش محتوا و یادگیری گروهی، برنامه ریزی درسی، ارزیابی پیشرفت و...مطرح شد.

وی افزود: جهان امروز پیوسته در حال تحول و تغییر است. قطعا یافته های جدید علمی و اختراعات در تحول آموزش و پروش تاثیر گذار خواهد بود. امیدواریم با هوش مصنوعی سیستمی ایجاد شود که در آن معلمان بتوانند سریع تر و موثر تر به دانش آموزان مطالب درسی را آموزش دهند و فرآیند یاد دهی_ یادگیری دانش آموزان تسهیل شود. همچنین برگزاری این نوع کلاس‌های آموزشی می‌تواند در ارتقای علمی و به روز بودن معلمان موثر باشد.

اشتیاقی‌راد اضافه کرد: این جلسه با استقبال بسیار خوبی برگزار شد و شرکت کنندگان متقاضی مستمر جلسات دیگری در این زمینه شدند تا با محاسن و معایب و کاربردهای آن در عرصه آموزش بیشتر آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار