استاندار خراسان‌شمالی:

جمهوری اسلامی ایران توانست با حرکت در مسیر عدالت سال‌های سال استوار باقی بماند

شیروان (پانا) - استاندار خراسان‌شمالی عنوان کرد جمهوری اسلامی ایران توانست با حرکت در مسیر عدالت سال‌های سال استوار باقی بماند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران توانست با حرکت در مسیر عدالت سال‌های سال استوار باقی بماند

محمدرضا حسین نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در آیین نمادین افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی شهرستان شیروان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به آرامش خود رسیده و انشاالله آماده ایجاد بستری برای ظهور امام زمان (عج) خواهد شد.

وی در ادامه از پیگیری و انتقال آب های مرزی جهت تامین آب شرب و آزادسازی آب پشت سدها برای کشاورزی، دامداری و تقویت صنایع خبر داد و گفت: ساخت مسکن ویژه محرومان، اجرای طرح های آبخیزداری و... از دیگر برنامه های در دست اقدام و به عنوان نقشه راه در این استان است.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز گفت: تمامی مدیران، فکر و ذکرشان خدمتگزاری به مردم است و مردم ما نیز هر روز شاهد پیشرفت های زیادی در این شهرستان هستند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی افزود: امیدواریم با افتتاح اولین شهربازی سرپوشیده استان در این شهرستان، این شهربازی که در آن با شادی همراه است، پیوست فرهنگی، اسلامی و ایرانی نیز داشته باشد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، منجی منطقه بود و توانست داعشی ها را از روزگار محو کند.

علی جدی افزود: کشور ما در حال حاضر به پایداری بسیار خوبی رسیده و نیروهای نظامی ما نیز نسبت به گذشته مقتدرتر شده اند.

وی از افتتاح پارک طناب و پردیس سینمایی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: جهت آسفالت معابر خاکی شهرک بسیجیان شیروان ۶۰۰ تن قیر و معابر خاکی شهر خانلق نیز ۴۰۰تن غیر از وزارت کشور دریافت شده است.

فرماندار شهرستان شیروان نیز با بیان خوش آمدگویی به میهمانان گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۴ و نیم میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین ۱۷ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 8 و نیم میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

دولت اسماعیل زاده در پایان از تلاش‌ها و توفیق خدمتگزاری بی منت مدیران شهرستان شیروان تقدیر و تشکر کرد.

شهردار شیروان نیز گفت: بنده به عنوان خادم شما مردمان نجیب، از ابتدای خدمتم تلاش نموده ام در جهت رضای الهی، استحکام بخشیدن به نظام اسلامی و کمک به مردم را سرلوحه فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار دهم.

عین الله احمدی در ادامه افزود: بر همین اساس در طی این مدت کوتاه و با بهره‌گیری از منابع انسانی مجرب بومی و در سایه همدلی مسئولین و به لطف و اعتماد و حمایت و همراهی شما مردم فرهیخته، سطح کیفیت خدمات عمومی در این شهر را افزایش داده و شیروانی آبادتر داشته باشیم.

وی در ادامه از افتتاح ۷ پروژه در قالب احداث بازار روز خیابان سعدی به همراه احداث معبر و ایستگاه راه روستایی، احداث فاز ۴ گلخانه گیاهان دارویی و تکثیر گل‌های دائمی، احداث کارگاه فرآورده های بتنی شهرداری، احداث بزرگترین سالن سرپوشیده شهربازی استان با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی، بهره‌برداری و پایش تصویری ترافیکی پلاک خوان با مشارکت پلیس راهور، شروع طرح تفکیک زباله از مبدا، احداث نمایشگاه دائمی گل و گیاه در پارک شهید فهمیده خبر داد.

شهردار شیروان همچنین به کلنگ‌زنی ۶ پروژه بزرگ شهری در قالب آغاز احداث آشپزخانه مرکزی شهرداری، احداث پارک محله رزاز، احداث واحدهای تجاری کوهستان پارک شیرکوه، شروع مجدد تکمیل مجتمع تجاری و خدماتی بعد از ۶ سال رکود با مشارکت سرمایه گذار، شروع مجدد عملیات عمرانی پردیس سینمایی بعد از ۴ سال توقف و پروژه هدایت آبهای سطحی بلوار دفاع مقدس با اعتباری بالغ بر ۹۲۹ میلیارد ریال اشاره کرد.

عطرافشانی گلزار مرکزی شهدای شهرستان شیروان، افتتاح دبیرستان پسرانه شهید قنبری شهر زیارت، افتتاحیه گلخانه هیدروپونیک شبدیز در روستای حسین آباد، دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح ۱۶ واحد مسکن معلولین پروژه آفتاب در کوی وحدت، افتتاح شهربازی سرپوشیده شهرداری شیروان در پارک کوثر، افتتاح سالن جلسات شهدای دانشجو دانشکده کشاورزی، افتتاح استخر دو منظوره ذخیره آب و پرورش آبزیان، شبکه فیبر نوری از دیگر برنامه‌ها در این آیین افتتاح بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار