مدیر هنرستان کارآفرینان ملارد:

ریشه مخالفت با جمهوری اسلامی، پیشرفت و خودباوری این نظام است

ملارد (پانا) - مدیر هنرستان کارآفرینان ملارد در مورد ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران بیان کرد ریشه مخالفت با جمهوری اسلامی، پیشرفت و خودباوری این نظام است.

کد مطلب: ۱۳۴۶۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ریشه مخالفت با جمهوری اسلامی، پیشرفت و خودباوری این نظام است

مهدی بشیرنژاد، مدیر هنرستان کارآفرینان ۱ ملارد، ضمن تبریک دهه فجر خطاب به دانش‌آموزان گفت: «۲۲ بهمن، اوج قله حرکت پرافتخار آزادگی ملت در سایه وحدت و اتحاد ملی و یادآور پرشکوه‌ترین روز ایران است و در حیات تاریخی و ملی کشور و هدایت سرنوشت ملت ایران به سوی آزادگی و پیشرفت نقش بی‌بدیلی داشته است. ویژگی بی‌نظیر انقلاب اسلامی عناصر سه‌گانه عقلانیت دینی، مردم‌سالاری و استقلال‌طلبی با هدف طراحی نقشه راه پیشرفت به سمت تمدن‌سازی است که همواره مورد توجه اندیشمندان و متفکرین آزاداندیش جهان بوده است.»

وی ادامه داد: «استعمارستیزی، حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، خوداتکایی، ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم برای ساخت ایران قوی، از جمله نکاتی است که صاحب‌نظران و ذهن‌های روشن در خصوص ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران به آن اذعان دارند.»

مدیر هنرستان کارآفرینان ملارد افزود: «دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مادی و معنوی و تأثیر آن بر تحولات جهان انکار‌شدنی نیست. ریشه مخالفت با انقلاب اسلامی در همین پیشرفت‌ها و استقلال‌خواهی و خودباوری است که ایران، منطقه و ذخایر آن را از دست استعمارگران خارج کرده و با یک باور دینی استقلال‌طلبانه به آنها باج نمی‌دهد. راهبرد استعمارگران فرامنطقه‌ای چیزی جز به زانو درآوردن انقلاب اسلامی از طریق اختلاف و تفرقه نیست. این راهبرد در ایجاد بدبینی میان گروه‌های سیاسی، بی‌اعتمادی مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به حکومت، ناامید کردن مردم از حل مشکلات، دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی در فضای مجازی دنبال می‌شود.»

بشیرنژاد خطاب به دانش‌آموزان، تصریح کرد: «در مقابل این راهبرد، باید راهبرد ناامید کردن دشمن و ساختن ایران قوی را با حفظ اتحاد و وحدت، نشاط و امیدواری، پرهیز از حاشیه و پرداختن به اصل و کار و تلاش و پیگیری خستگی‌ناپذیر دنبال کرد. بنابراین به تعبیر رهبر انقلاب ۲۲ بهمن روز اعتماد و اتحاد ملی است. ۲۲ بهمن، اوج قله حرکت پرافتخار آزادگی ملت در سایه وحدت و همدلی و یادآور پرشکوه‌ترین روز ایران است. بااتحاد و همدلی برای تحقق ایران قوی تلاش می‌کنیم، در طلیعه‌ این روز ملی و تاریخی از همه‌ چیز شایسته‌تر تکریم‌ امام و شهیدان‌ و خضوع‌ در برابر شهامت آن‌ها است.»

دانش‌آموز خبر‌نگار: محمد سبحان خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار