گزارش دانش‌آموزخبرنگار پانا از راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱؛‌

«آری» مجدد به جمهوری اسلامی

تهران (پانا) - ایرانیان در سراسر میهن اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
«آری» مجدد به جمهوری اسلامی

هر سال دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ضعیف‌تر ببینند و بتوانند فعالیت‌های مخربانه خود علیه مردم ایران را تشدید کنند، اما هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران به‌ خصوص جوانان و نوجوانان، دشمنان این کشور را ناامید می‌سازد.

ملت ایران همه ساله وحدت و یکپارچگی و اطاعت‌پذیری از رهبر فرزانه و سکاندار امنیت و آرامش کشور را به نمایش می‌گذارد. شرط عزت و سرافرازی و حفظ غیرت ملی و غرور انسانی‌ در گرو حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی‌هایی است که به شدت از سوی دشمنان رصد می‌شود و برای آن‌ها تصمیم‌ساز است.

بخشی از گفت‌وگوهای مردمی را در زیر می‌خوانید:

تحرکات دشمن تاثیر مثبت در بیداری مردم داشته است

خانم جوانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: «من مشتاق بودم که در صحنه حاضر شوم. به نظر من با توجه به اغتشاشات اخیر و دشمنی بیشتر بیگانگان، حضور ما می‌تواند کارساز باشد و ما باید نشان دهیم که پشت کشور و رهبر معظم انقلاب هستیم و از آن‌ها پیروی می‌کنیم. تحرکات دشمن تاثیر مثبت در بیداری مردم داشته است. من از افرادی بودم که با تحرکات اخیر دشمن بیدار شدم.»

حضور مردم در خیابان‌ها نشان‌دهنده علاقه آن‌ها به انقلاب اسلامی است

دانش‌آموزی نیز اعلام کرد: «به نظر من حضور مردم در خیابان‌ها نشان‌دهنده علاقه آن‌ها به انقلاب اسلامی است. آمریکا، فرانسه و دشمنان انقلاب باید متوجه باشند که مردم پشت انقلاب هستند. انگیزه من از حضور نیز سربلندی انقلاب و امام خمینی و آیت الله خامنه‌ای و شهدای دفاع مقدس بود.»

به راهپیمایی آمدیم تا بار دیگر به جمهوری اسلامی «آری» بگوییم

دانشجوی دیگری نیز ضمن تاکید بر حضور در راهپیمایی، گفت: «ما به راهپیمایی آمدیم تا بار دیگر به جمهوری اسلامی «آری» بگوییم به این معنا که جمعیت ایران پشت انقلاب اسلامی چهل و چهار سال قبل است و براندازان و منافقان به این موضوع توجه داشته باشند. در حد توانم خواستم به حاج قاسم بگویم که قصد داشتم دنباله رو مکتب ایشان باشم.»

دانش آموز خبرنگار: بهاره طبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار