مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:

فعالیت‌هایمان را برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف سازماندهی کرده‌ایم

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ ها و مناطق استان ایلام عنوان کرد فعالیت‌ها برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف سازماندهی شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌هایمان را برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف سازماندهی کرده‌ایم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام وجود هم افزایی و هماهنگی با سایر مجموعه‌های مرتبط با آموزش و پرورش را به فال نیک گرفت و گفت: این گردهمایی‌ها باعث می شود تا مشکلات زیرمجموعه در حوزه های مختلف به اشکال و روش‌های متعددی احصا شده و با همفکری و همکاری یکدیگر راهکار‌های مناسبی به منظور برطرف کردن مشکلات پیدا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت به منظور مرتفع‌سازی مشکلات در آموزش و پرورش گفت: همانطور که از بیانیه‌ گام دوم انقلاب برداشت می شود باید حرکت رو به جلویی در کشور ایجاد شود. ما نیز در این زمینه فعالیت‌های مختلفی را سازمان داده‌ایم تا ضمن پیشرفت در حوزه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، اداری، رفاهی، فرهنگی، لبیکی به فرمان رهبر انقلاب گفته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در بخش دیگر از سخنان خود از حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین استان در میان روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تقدیر و تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش و مجموعه‌ سپاه دو نهاد حاکمیتی بوده که قطعا هم افزایی هرچه بیشتر میان این دو، باعث عقب رفتن دشمنان و شکست خوردن تمامی نقشه‌ها و برنامه‌های آنان می شود. ما نیز این فرصت را غنیمت می شماریم و برای از بین بردن موانع مختلف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار